Za 30-sekundowy spot przy "Faktach" trzeba zapłacić 100 tys. zł netto (cena bez VAT i rabatów, dla spotu 30-sek.) w niedzielne wieczory i maksymalnie 91,4 tys. zł przy emisji w dni powszednie.
Reklama przy serwisie sportowym po "Faktach" kosztuje 73,4 tys. zł w niedziele i do 71,1 tys. zł w dni robocze, zaś przy prognozie pogody ceny wynoszą odpowiednio: 58,2 tys. zł i 58,6 tys. zł.
Spot przy serialu "Na Wspólnej" wyceniono na 55,7 tys. zł, zaś przy programie "The Floor" – na 55,6 tys. zł.
Cena reklamy przy programie "Bitwa o gości" wynosi 40,9 tys. zł, przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia" - 57,5 tys. zł, przy "Kuba Wojewódzki" – 46 tys. zł, przy "Top Model" - 53,7 tys. zł, a przy "Kuchennych rewolucjach" – 51,5 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani emisją w bloku reklamowym przy programie "Afryka Express" zapłacą 43,3 tys. zł, a przy programie "Masterchef" – 54,8 tys. zł.
30 listopada TVN rozpoczyna emisję programu "Lego Masters - Kierunek Polska". Spot przy nim wyceniono na 44,9 tys. zł.
Stacja będzie też w listopadzie transmitować zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich. Maksymalna kwota za reklamę przy nich wynosi 38 tys. zł (są też specjalne bloki reklamowe, które podlegają indywidualnej wycenie).
TVN Media jako drugie – po biurze reklamy TVP – podało ceny reklam na listopad.











