Na 375,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sekundowego) wyceniono spoty przy meczu Polska – Holandia, który odbędzie się 14 listopada. Trzy dni później polscy piłkarze rozegrają kolejne spotkanie – z Maltą. Reklamy przy tym meczu są tańsze, kosztują 312,9 tys. zł.
Reklama przy serwisie informacyjnym TVP1 "19.30" kosztuje 47,2 tys. zł w dni robocze oraz 49,1 tys. zł w niedziele.

Za spot przy serwisie sportowym Jedynki trzeba zapłacić 49,6 tys. zł w dni powszednie oraz 61,1 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 51,2 tys. zł i 58,3 tys. zł.
Z kolei reklamę przy programie "Pytanie dnia", emitowanym w TVP1 od poniedziałku do soboty tuż po "19.30, wyceniono na maksymalnie 50 tys. zł.
Cena spotu przy serialu "Profilerka" wynosi 37,8 tys. zł, przy serialu "Drelich" – 50,8 tys. zł, przy serialu "Czarna śmierć" – 54,7 tys.zł, przy "Ojcu Mateuszu" – 37,8 tys. zł i przy "Komisarzu Alexie" – 23,9 tys. zł.
Ponad 110 tys. zł za spot przy "M jak miłość"
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy programie "Rolnik szuka żony" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 66,4 tys. zł, a przy "Sprawie dla reportera" - 33,5 tys. zł.
W TVP2 najdroższe są reklamy przy serialu "M jak miłość" – kosztują 115,5 tys. zł. Reklamy przy "Barwach szczęścia" wyceniono na 81,6 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" – na 65,8 tys. zł, przy "Na sygnale" – na 88,2 tys.zł, a przy "Rodzinka.pl" – na 67,8 tys. zł. Z kolei cena spotu przy programie "The Voice of Poland" wynosi 92,9 tys. zł.

Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy telewizyjnej podało ceny reklam na listopad.











