Agencja Rynku Rolnego podpisała cztery umowy na realizację działań informacyjno-promocyjnych, w ramach których promowana będzie żywność. Wśród niej: wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory.
Kampanie te realizowane będą przez Związek „Polskie Mięso”, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”, Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków” oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.
Prowadzone będą w Polsce oraz w Turcji, Japonii, Singapurze, Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej, Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Czechach, na Słowacji i na Litwie. Wszystkie cztery kampanie wdrażane będą przez trzy lata. Łączny budżet akcji wynosi 11,6 mln euro.












