181 mln użytkowników mobilnego internetu w Chinach

Na koniec sierpnia bieżącego roku z mobilnego internetu w Chinach korzystało 181 milionów użytkowników.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To o 53,4 proc. więcej w porównaniu ze stanem na koniec roku 2008 - wynika z badania przeprowadzonego na grupie 9.988 osób przez China Internet Network Information Center (CNNIC).

Najchętniej odwiedzanym portalem z poziomu mobilnych urządzeń jest w Państwie Środka Tencent, a najpopularniejszą wyszukiwarką Baidu.

Z kolei największą grupę chińskich użytkowników mobilnego internetu stanowią osoby w wieku od 20 do 29 lat (55,6 proc.), a następnie w wieku od 10 do 19 lat (23,0 proc.), od 30 do 39 lat (17,1 proc.), od 40 do 49 lat (4,0 proc.) oraz co najmniej 50 lat (0,2 proc.).

90,8 proc. respondentów loguje się do mobilnej sieci aby uzyskać dostęp do newsów, 47,9 proc. wchodzi na czaty, 46,9 proc. korzysta z wyszukiwarek, 18,9 proc. czyta, 15,6 proc. gra w gry, 14,1 proc. słucha lub ściąga muzykę, a 8,8 proc. ogląda mobilną telewizję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji