192 mln euro na reklamy w mobilnych usługach lokalizacyjnych

W 2011 roku wartość globalnego rynku reklam i marketingu w mobilnych usługach lokalizacyjnych sięgnęła 192 milionów euro.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z danych firmy badawczej Berg Insight, według której do roku 2016 wartość tego rynku będzie rosła rocznie średnio o 91 proc. i sięgnie wówczas 4,9 miliarda euro.

Reklama i marketing w mobilnych usługach lokalizacyjnych ma w 2016 roku odpowiadać za 28,3 proc. całkowitych nakładów na reklamę i marketing w przestrzeni mobilnej. Jednocześnie ma ona stanowić ponad 4 proc. wydatków na reklamę cyfrową oraz 1 proc. na reklamę we wszystkich typach mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online