2,1 mln widzów „Kto poślubi mojego syna?”. Będzie druga edycja

Pierwszą serię reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało na antenie TVN średnio 2,1 mln widzów. Stacja była w czasie emisji programu liderem rynku. Kolejna edycja show pojawi się prawdopodobnie za rok.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
2,1 mln widzów „Kto poślubi mojego syna?”. Będzie druga edycja
Bohaterowie programu „Kto poślubi mojego syna?”

Program „Kto poślubi mojego syna?” TVN emitował w środy o 21.30 w okresie od 3 września do 12 listopada br. Jedenaście odcinków reality-show oglądało średnio 2,08 mln osób. Przełożyło się to na 15,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,70 proc. w grupie komercyjnej (16-49) - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Najwięcej widzów zgromadził finał programu, który w środę 12 listopada br. oglądało średnio 2,58 mln osób.

Topowe odcinki „Kto poślubi mojego syna?”

W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie drugie miejsce zajęła TVP2, nadająca “Na sygnale” oraz filmy fabularne, co dało jej 14,68 proc. Trzeci był Polsat („Top Chef”, filmy; 10,25 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy, „Po prostu”, mecze Ligi Mistrzów; 9,89 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej drugą pozycję za TVN zajął Polsat.

Widownia formatu na tle konkurencji

Format cieszył się większą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie druga edycja „Bitwy o dom”, którą oglądało średnio 1,65 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 12,58 proc. i 15,29 proc. (więcej na ten temat).

Cennikowe wpływy reklamowe z programu wyniosły 14,4 mln zł (dane bez rabatów). TVN jest zadowolony z wyników oglądalności formatu i rozpoczął poszukiwania uczestników do drugiej edycji (dowiedz się więcej). Prawdopodobnie pokaże ją na antenie jesienią przyszłego roku.

W programie „Kto poślubi mojego syna?” występowały cztery drużyny (matka plus syn). Gospodynią reality-show była Agnieszka Jastrzębska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała firma Earl Grey.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"