24 startupy w programie Google Launchpad Accelerator, wśród nich polski Szopi.pl

Google ogłosił listę firm, które wezmą udział w tegorocznej edycji globalnego programu Launchpad Accelerator. Do projektu oferującego półroczne wsparcie ze strony Google zakwalifikowano 24 firmy, wśród nich znalazł się polski startup Szopi.pl zajmujący się zakupami online.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Launchpad Accelerator to sześciomiesięczny, międzynarodowy program organizowany przez globalny zespół Google Developers, dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych (tzw. scale-ups).

Współpraca rozpoczyna się od dwutygodniowego szkolenia w San Francisco. Jego głównym elementem są sesje mentoringowe z inżynierami i menedżerami produktów z Google oraz z międzynarodowego zespołu mentorów zewnętrznych. Uczestnicy przez kolejne miesiące będą mogli korzystać ze wsparcia ekspertów.

Do tegorocznej edycji Launchpad Accelerator zakwalifikowano 24 startupy, po raz drugi także te pochodzące z Europy Środkowo-Wschodniej. Wśród nich znalazł się serwis Szopi.pl, jedyna firma z Polski.

Szopi.pl oferuje użytkownikom możliwość zrobienia zakupów w sklepach, które nie prowadzą sprzedaży w internecie, np. w Biedronce, Lidlu, Rossmanie czy Piotrze i Pawle. Konkretne zamówienia dokonane online są realizowane przez pracowników Szopi.pl i dostarczane pod wskazany adres.

W pierwszym roku działalności Szopi.pl zrealizowało ponad 20 tys. zamówień. Firma twierdzi, że osiąga 5 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie.

Oto pełna lista startupów zakwalifikowanych do projektu Google Launchpad Accelerator:

grafika

W poprzedniej edycji programu uczestniczył polski start-up DrOmnibus, którzy tworzy gry wspierające terapię dzieci ze spektrum autyzmu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"