3,7 mln zł za promocję Poznania w trakcie IMPACT

Blisko 3,7 mln zł netto zapłacą władze Poznania Fundacji Impact za promocję miasta w ramach wydarzenia IMPACT do 2026 roku - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
3,7 mln zł za promocję Poznania w trakcie IMPACT
fot. Shutterstock.com

Zawarta z Fundacją Impact umowa dotyczy promocji wizerunku Poznania w ramach wydarzeń IMPACT w latach 2024, 2025 i 2026. 

W jej ramach Poznań otrzymuje tytuł Gospodarza IMPACT, logo miasta będzie umieszczone w miejscu wydarzenia, miasto otrzyma też specjalne strefy promocyjne. Ponadto Poznań będzie promowany w mediach społecznościowych Fundacji Impact, w jej newsletterze, na stronie internetowej. 

Dodatkowo podczas wydarzenia przedstawiciele władz miasta wezmą udział w w debatach, prelekcjach itp.

Poznań za te działania zapłaci Fundacji Impact 3,66 mln zł netto (bez VAT). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"