4 mln widzów finału Ligi Europy w TVP1 i Canal+

Transmitowany w środę finałowy mecz Ligi Europy UEFA w TVP1 oglądało średnio 3,83 mln widzów, a w Canal+ - 184 tys. Spotkanie wygrała drużyna Sevilla FC, która pokonała Dnipro Dniepropietrowsk.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
4 mln widzów finału Ligi Europy w TVP1 i Canal+

Średnia oglądalność transmisji finału Ligi Europy w TVP1 wyniosła 3,83 mln widzów. Przełożyło się to na 24,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 22,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Z kolei równoległa transmisja spotkania w Canal+ zgromadziła dodatkowe 184 tys. oglądających, co dało tej stacji odpowiednio 1,24 proc. i 1,91 proc. udziału w rynku. Oznacza to, że na obu antenach mecz oglądało około 4 mln widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/final-ligi-mistrzow-i-m-jak-milosc-najdrozsze-w-cenniku-reklamowym-tvp ##

W zakończonym właśnie sezonie Ligi Europy najwięcej widzów w TVN Turbo, który transmitował czwartkowe mecze, zgromadziło spotkanie Ajaxu Amsterdam z Legią Warszawa. 19 lutego br. oglądało je 488 tys. widzów przy udziale wynoszącym 3,48 proc. w grupie 4+  Drugie miejsce zajął mecz Legia Warszawa - Metalist Charków (482 tys. osób), a trzecie spotkanie - Legia Warszawa - Trabzonspor Kulübü (338 tys.).

Trzy topowe mecze w TVN Turbo

Również w Canal+ Sport wszystkie topowe mecze to spotkania z udziałem Legii Warszawy. Najwięcej oglądających przyciągnął tutaj mecz polskiego klubu z Trabzonsporem Kulübü – 11 grudnia br. oglądało go 325 tys. widzów. Na drugiej pozycji znalazło się spotkanie Legii z Ajaxem Amsterdam (320 tys. oglądających).

Trzy topowe mecze w Canal+ Sport

Mecze Ligi Europy w sezonie 2014/2015 były emitowane też Canal+ Family, Canal+ Family 2 i nSport+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą