Raport Vestor DM na temat 4fun Media został opublikowany w poniedziałek 29 października o godz. 8 rano, przy cenie 13 zł za jedną akcję spółki. Wczoraj kurs akcji na zamknięcie sesji wyniósł 13,7 zł.
-W ciągu ostatnich 3 lat 4fun Media zmieniła swój profil biznesowy z niszowego producenta telewizji muzycznej na zdywersyfikowaną platformę medialną z rosnącym udziałem cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki temu spółka podwoiła przychody, a udział produkcji telewizyjnej w EBITDA spadł do ok. 40% w 2018P z 84% w 2015. Kolejny krok w rozwoju firmy to wejście w segment e-commerce oraz reklamę internetową i synergiczne wykorzystanie silnej marki oraz kompleksowej oferty medialnej - czytamy w raporcie Vestor DM.
Kluczowymi czynnikami odpowiadającymi za wyniki spółki będą zdaniem analityków domu maklerskiego: dalszy wzrost segmentu reklamy zewnętrznej, utrzymanie wysokiego poziomu wyników generowanych przez agencję reklamową, a także włączenie do grupy nowych biznesów (reklama internetowa i e-commerce). Natomiast segmentem negatywnie oddziałującym na dynamikę wyników 4fun Media ma być działalność telewizyjna, która według szacunków w 2018 r. może utracić 11% przychodów.

Vestor DM oczekuje znormalizowanego zysku netto 4fun Media w latach 2018-19 na poziomie odpowiednio 8,1 mln zł i 8,7 mln zł, co oznaczałoby wzrost rok do roku o 9% i 8%.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/4fun-media-kupuje-mustache-pl-za-491-5-tys-zl-w-2019-roku-chce-miec-15-mln-zl-z-e-commerce,7171209609623681a ##
W pierwszej połowie br. grupa 4fun Media zanotowała 26,44 mln zł przychodów ze sprzedaży i 4,74 mln zł zysku netto. Mocno wzrosły wpływy firmy z reklamy zewnętrznej i usług reklamowych, a zmalały z reklamy telewizyjnej.











