5 serwisów Polskiej Dawki Rozrywki przechodzi z Evolution Media Net do Goldbach Audience

Należące do grupy Polska Dawka Rozrywki serwisy Torebunia.pl, KobieceGadzety.pl, WeselnyBox.pl, Wydziarana.pl i Motofrik.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Goldbach Audience. Wcześniej współpracowały one z Evolution Media Net.

km
km
Udostępnij artykuł:

Torebunia.pl, KobieceGadzety.pl, WeselnyBox.pl, Wydziarana.pl i Motofrik.pl są oparte na kontencie tworzonym przez internautów oraz na treściach generowanych przez same witryny. Każda ze stron umożliwia oglądanie, komentowanie i dodawanie grafik czy prostych materiałów poradnikowych.

Reklamodawcy mają możliwość korzystania zarówno z form płaskich, jak i ukazujących się na warstwie konkretnego serwisu. Ponadto witryny umożliwiają przeprowadzanie kampanii wideo, a także posiadają duże bazy mailingowe.

Serwisy zostały przejęte od sieci Evolution Media Net. Tym samym Goldbach Audience ma w swoim portfolio prawie wszystkie witryny Polskiej Dawki Rozrywki.

W marcu br. serwisy Polskiej Dawki Rozrywki miały razem (przy uwzględnieniu współodwiedzalności) 1,26 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele