500 zł na zakup paliwa od Radia ZET. Ruszyła kampania promującą konkurs

Ruszyła telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie", w której słuchacze codziennie mają szansę zdobyć 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Spot można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. W kampanii wykorzystano również internet, w tym media społecznościowe, a także nośniki reklamy zewnętrznej usytuowane w całej Polsce przy trasach o największym wakacyjnym natężeniu ruchu.

Za koncepcję kreatywną spotu odpowiadała agencja Przestrzeń. Realizacją zajął się dom produkcyjny Paradox Media, a planowaniem i zakupem mediów - Zenith.  

W II kwartale br. Radio ZET miało udział w rynku wynoszący 13,3 proc. (wzrósł on rok do roku o 0,7 pkt. proc.).

 

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online