We wrześniu br. Lidl rozpoczął kampanię reklamującą marki własne. Podczas jej trwania przekonuje, że smak to nie jedyna zaleta produktów z tej kategorii- jest nią przede wszystkim stosunek ceny do jakości, i dlatego stawia na ich rozwój.
Teraz sieć rozpoczyna akcję „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Lidl w ten sposób chce przekonać do jakości swoich produktów marek własnych i zachęcić konsumentów do ich przetestowania. Każda osoba, który kupi produkty spożywcze, chemiczne lub kosmetyczne marek Lidla będzie mogła je zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że pokaże paragon i odda nawet otwarty produkt. Pracownicy sklepu zwrócą konsumentowi za niego gotówkę.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/karol-okrasa-w-kampanii-lidla-gotuje-z-kinga-paruzel-i-darkiem-gutkowskim-dla-internautow-wideo ##

To pierwsza tego typu akcja sieci sklepów na tak dużą skalę. Klienci mogą dokonać zwrotu produktów zakupionych od 27 października do 30 listopada br. w dowolnym sklepie Lidl na terenie Polski. Zwroty mogą być realizowane w ciągu 30 dni od daty zakupu. Z promocji wyłączone są napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze oraz preparaty do początkowego żywienia niemowląt. Zwrot może dotyczyć maksymalnie dziesięciu sztuk tego samego produktu marki Lidl lub 1 kg w przypadku produktów ważonych w sklepie.
Akcja „Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy” jest wsparta kampanią reklamową w telewizji, radiu, internecie, na outdoor oraz poprzez działania PR. Kampanię przygotowały agencja kreatywna GPD, agencja PR 24/7 Communication oraz dom mediowy Havas.











