adidas w nowej kampanii zachęca do przyjęcia otwartej postawy (wideo)

Marka adidas Originals na nowo zaprojektował sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka w nowej kampanii zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe. Za działania reklamowe odpowiada agencja VMLY&R.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
adidas w nowej kampanii zachęca do przyjęcia otwartej postawy (wideo)

Firma podkreśla, że w ciągu dziesięcioleci, które upłynęły od debiutu adidas Forum na boisku, ten ponadczasowy model odegrał istotną rolę w kształtowaniu kultury. Jako prawdziwa ikona stylu był nieustannie adaptowany i umieszczany w innym kontekście przez młodych trendsetterów. Model Forum ma swoje korzenie w koszykówce, teraz ma stanowić otwarte zaproszenie do estetycznej autoekspresji.

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez @youngigiyi

W polskiej odsłonie kampanii adidas Forum wystąpił raper Young Igi, para sneakerheadów – Kamil Tomaszewski (InstaBaks) i Renata Klimczak (Pani Kotta), fotografka – Kasia Mikołowicz (dscll) oraz duet TikTokerów – Sebastian i Hubert Kuca (Twins Style). Na ich kanałach można zobaczyć filmy, które powstały na potrzeby kampanii. Young Igi pojawi się również na muralu w centrum Warszawy.

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Kamil Baks (@instabaks)

Kultowy adidas Forum został zaprojektowany na nowo w trzech różnych stylach, z których każdy nawiązuje do kultowej sylwetki tego modelu.

Forum Exhibit Low zawiera wszystkie klasyczne elementy buta o niskim profilu, z odpinanym paskiem, białą skórzaną cholewką z czerwonymi akcentami i granatowymi detalami, a także gumową podeszwą zewnętrzną.

Z kolei, Forum Exhibit Mid jest dostępny w wyrazistym pastelowym niebieskim kolorze.

Kolekcję uzupełnia model Forum Low w inspirowanej koszykówką kolorystyce: białej, granatowej, czerwonej i żółtej.

grafika

Dodatkowo, na sezon jesień/zima 2021 adidas Originals wprowadza na nowo zaprojektowane wersje modelu Forum Mid i Forum Low w charakterystycznej dla tego modelu biało-niebieskiej kolorystyce.

Za koncepcję kreatywną, dobór ambasadorów, organizację planu nagraniowego oraz przygotowanie wysyłki kreatywnej odpowiada VMLY&R Poland. Za współpracę z Young Igi odpowiada dom mediowy MediaCom.

adidas Forum są dostępne w sprzedaży od 16 lipca w wybranych sklepach stacjonarnych adidas.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące