Adv.pl zmienia strategię i nazwę na Lemon Sky

Agencja interaktywna Adv.pl wprowadza nową strategię działania. Jednocześnie zmienia nazwę na Lemon Sky i w odpowiedni sposób modyfikuje identyfikację wizualną.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Adv.pl - już jako Lemon Sky - stawia na silną strategię, kreację i technologię jako uzupełniające się podstawy dobrej komunikacji marketingowej w internecie. - Przełomowy dla nas etap zaczęliśmy już kilka miesięcy temu. Rozwinęliśmy departament strategii, inwestujemy w nowe technologie - opisuje Magdalena Surowiec, prezes firmy. - Jak mówi nasze nowe hasło przewodnie „Inspiring Big Ideas”, chcemy inspirować naszych klientów do wielkich pomysłów i niestandardowych działań, a odważne decyzje zaczynamy od siebie - podkreśla.

Nowa nazwa i identyfikacja wizualna agencji zostaną w pełni wdrożone do końca br. Logo Lemon Sky zaprojektował Stanisław Błędniak, art director firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"