Papis-Maniecka odpowiada za komunikację marketingową i PR nadawcy oraz jego wszystkich kanałów (m.in.: naziemnych Stopklatka TV i Zoom TV; tematycznych Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon HD oraz kanałów z grupy FilmBox). Raportuje bezpośrednio do Bogusława Kisielewskiego, prezesa zarządu Kino Polska TV.
Agata Papis-Maniecka przez ostatnich pięć lat pracowała w ITI Neovision, gdzie była odpowiedzialna za komunikację kanałów dziecięcych i lifestylowych z portfolio firmy. Wcześniej odpowiadała za marketing kanałów tematycznych m.in. w NBCUniversal i Viacomie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kino-polska-tv-dokupilo-akcje-stopklatki-za-4-7-mln-zl-ma-juz-97-8-proc-jej-kapitalu,7171219522570369a ##
W minionym półroczu Grupa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 9 proc. w skali roku do 64,4 mln zł. Zysk netto firmy zwiększył się w skali roku z 6,23 do 35,53 mln zł, do czego przyczyniło się głównie podwyższenie o 26,91 mln zł wyceny posiadanego dotychczas udziału Stopklatki.












