Bohaterką serii jest Agatha Raisin, która zmęczona szybkim londyńskim życiem przeprowadza się na wieś, gdzie zupełnie przypadkowo odnajduje się w roli doskonałego detektywa.
Pierwszy tom kolekcji zatytułowany „Agatha Raisin i ciasto śmierci” jest do kupienia z dwutygodnikami "Party" i "Pani Domu" lub samodzielnie w promocyjnej cenie 4,99 zł począwszy od poniedziałku 23 lipca br. Kolejne tomy będą ukazywały się co dwa tygodnie w poniedziałki w cenie 13,99 zł.
Wprowadzeniu na rynek kolekcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, Polsat Cafe, TVN, TVN Style, TV4, TVN7, TV Puls, 4fun.tv), na publiproxach (witryny HDSu, Kolportera i Ruchu) i na autobusach (42 miasta: 878 autobusów, 1170 ekranów). Media kupił i zaplanował dom mediowy Zenithoptimedia Group.












