Agencja Artweb-Media z nową ofertą konsultingową

Wrocławska agencja interaktywna Artweb-Media uruchomiła nowy dział usług dla klientów biznesowych. W ramach projektu konsultingowego oferuje ona: wykonywanie audytów SEO, obsługę kampanii SEM, projektowanie komunikacji i kampanii w Social Media i PR kryzysowy. W ofercie firmy znalazły się również projektowanie graficzne i tworzenie identyfikacji wizualnej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zarząd agencji Artweb-Media, dotąd skupiającej się na rozwoju portfolio własnych serwisów internetowych, zadecydował o wykorzystaniu potencjału 20-osobowego zespołu specjalistów oraz konsultantów firmowych przy rozszerzeniu zakresu działalności firmy o nowe pola. Nowe usługi w ofercie Artweb-Media odpowiadają bowiem ściśle specjalistycznym kompetencjom pracowników agencji, które poparte są realizacjami dotychczasowych projektów, zawartymi w portfolio Artweb-Media.

- Na polskim rynku jest ogromne zapotrzebowanie na profesjonalne doradztwo w obszarze marketingu internetowego i społecznościowego. Jest wprawdzie wiele firm oferujących usługi SEO i SEM, jednak rzadko dzielą się one z klientem wiedzą na temat metod, które stosują, zasłaniając się bliżej nieokreśloną "tajemnicą". My traktujemy to inaczej. Jestem przekonany, że dzielenie się know-how na temat SEO, SEM i Social Media jest kluczem do osiągnięcia przez klienta sukcesu. Nasza wiedza poparta jest świetnymi wynikami serwisów, które stworzyliśmy i które są przez nas efektywnie promowane w internecie. Nie jesteśmy teoretykami jak większość doradców, lecz praktykami, pracujemy na co dzień również nad własnymi projektami – uzasadnia Artur Kowalczyk, dyrektor zarządzający Artweb-Media.

* * *

Agencja Artweb-Media istnieje od 2006 roku. Jej dyrektor, Artur Kowalczyk ma za sobą 10-letnie doświadczenie marketingowe, zdobyte m.in. w agencji interaktywnej Datadial w Londynie. Firma początkowo działała jako agencja SEO/SEM, zajmowała się rówież projektowaniem stron WWW. Od 2009 roku, w związku z dynamicznym rozwojem własnych projektów biznesowych, tj. Centrum Rezerwacji Tanie-Loty.com.pl, czy Fligo.pl, generujących ponad 2,5 miliona odwiedzin miesięcznie, firma skupiła się głównie na roli wydawcy internetowego.

Od stycznia 2012 roku agencja zajmuje się też kompleksową obsługą klientów zewnętrznych, w swojej ofercie ma usługi konsultingowe z zakresu SEO/SEM, projektowania i marketingu społecznościowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"