Na krążku znajdzie się 11 utworów, których aranżację przygotowałDariusz Krupa, który jest producentem muzycznym albumu. Twórcamitekstów piosenek są m.in. Reni Jusis, Ryszard Kunce orazdebiutująca w tej roli sama Edyta Górniak.
Wraz z płytą będzie można kupić kilkudziesięciostronicowąksiążkę z informacjami i tekstami, która jest ilustrowana zdjęciamiEdyty Górniak wykonanymi przez Tomasza Drzewińskiego.
Partnerami medialnymi albumu są: Telewizja Polsat, "GazetaWyborcza", "Metro", "Gala" oraz portal infomuzyka.pl.
Wydawnictwo jest wsparte promocją w stacjach telewizyjnych(m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN Style, VIVA, MTV) i w Radiu Zet orazautopromocją w "Gazecie Wyborczej".
Za kreację kampanii odpowiada Work-Room oraz dom produkcyjnyTimecode. Zakupem i zaplanowaniem mediów zajął się dom mediowyStarlink.












