Kampania pod hasłem "Przestudiuj Poznań" potrwa do końca listopada br. Działania mają być skoncentrowane głównie na internecie (reklamy na portalach i serwisach studenckich). Prowadzone będą także działania z zakresu net PR, a komunikacja obejmie swoim zasięgiem również radio.
Adresatami działań w ramach akcji będą przede wszystkim maturzyści stojący przed wyborem uczelni, ale również studenci, którzy myślą o zmianie kierunku lub dalszym rozwoju (np. studiach podyplomowych). Kampania skierowana będzie również do rodziców, pedagogów i opiekunów.
W ramach akcji wykorzystana zostanie strona www.poznanprzyciaganajlepszych.pl, na której znajdą się krótkie filmy. Poznańscy studenci opowiedzą w nich o uczelniach i kierunkach studiów, polecą najciekawsze miejsca i wydarzenia w Poznaniu oraz przedstawią możliwości kariery zawodowej. W serwisie znajdą się również informacje o ofercie edukacyjnej Poznania.

Z kolei na oficjalnym kanale miasta w serwisie YouTube umieszczony został studencki lipdub – teledysk, który w przeciwieństwie do dotychczasowych będzie promować nie jedną uczelnię, ale wszystkie placówki akademickie jednego miasta. Lipdubowi towarzyszy konkurs "Szybkie Oko" na Facebooku.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada konsorcjum firm: Ambasada Brand Communications (Grupa Czteryczwarte), Ecorys Polska, Media On i agencja Swoboda PR. Za realizację lipduba odpowiada dom produkcyjny Samolot.tv.











