Alicja Bachleda-Curuś w globalnej reklamie Heinekena (wideo)

Alicja Bachleda-Curuś pojawiła się w nowej reklamie piwa Heineken. Spot, który przygotowała agencja Wieden + Kennedy New York, wyreżyserował Rupert Sanders.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Główny bohater nowej reklamy Heinekena jest atrakcyjny mężczyzna, który trafia na imprezy w trzech różnych zakątkach świata: Wietnamie, Nigerii i Nowym Jorku. Za każdym razem spotyka piękną kobietę, która jednak jest już związana z kimś innym. Dopiero w Nowym Jorku mężczyźnie udaje się zaprosić bohaterkę - graną przez Alicję Bachledę-Curuś - na piwo przy barze. Podsumowuje to hasło marki „Open your world”.

Spot - którego kreacją zajął się nowojorski oddziała agencji Wieden + Kennedy, a wyreżyserował Rupert Sanders - wspiera wprowadzenie do sprzedaży w USA nowej butelki Heinekena - Star Bottle. Na razie nie wiadomo, czy reklama będzie emitowana w innych krajach, w tym Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji