Wyścig w kategorii inteligentnych okularów z technologią rzeczywistości rozszerzonej trwa w najlepsze. Napędziła go dodatkowo całkiem udana premiera nowego modelu Meta Ray-Ban Display, a teraz dowiedzieliśmy się więcej na temat tego, co planuje Amazon.
Jak Amelia pomoże kurierom Amazona?
Okulary mają wbudowany między innymi aparat ze skanerem. Dzięki temu kurierzy nie będą musieli sięgać po inne urządzenie aby sprawdzić paczkę - wystarczy, że na nią spojrzą. Nie będzie też potrzeby wyjmowania telefonu w celu zrobienia zdjęcia dostarczonej paczki.

Okulary mają też wbudowany ekran oraz nawigację, dzięki czemu łatwiej będzie można trafić w miejsce razem z przesyłką. Amazon twierdzi, że zwiększy to też bezpieczeństwo kurierów. Podobnie jak dedykowany przycisk, który umożliwi szybki kontakt ze służbami ratunkowymi w razie potrzeby.
- 1
Inteligentne okulary dla kurierów ...
Inteligentne okulary dla kurierów Amazona
- 2
Inteligentne okulary dla kurierów ...
Inteligentne okulary dla kurierów Amazona
- 3
Inteligentne okulary dla kurierów ...
Inteligentne okulary dla kurierów Amazona
W okulary będzie można implementować szkła korekcyjne. Będą też miały wymienną baterię.
Okulary są jeszcze w fazie projektowania, jednak pierwsze wersje już powstały i były testowane przez kurierów, aby jak najlepiej spełniać ich oczekiwania.

Jak podaje serwis Techcrunch, 100 tys. okularów ma trafić do kurierów i dostawców Amazona.
AR i VR to bardzo praktyczne technologie
Urządzenia do wirtualnej rzeczywistości na przykład świetnie sprawdzają się w edukacji ale też w różnego rodzaju symulatorach. Dzięki nim można nauczyć się latać samolotem czy obsługiwać zaawansowany sprzęt bez ryzyka jego uszkodzenia w trakcie nauki.
Inteligentne okulary są zamawiane przez wojsko oraz służby specjalne. Podobnie jak w przypadku kurierów pozytywnie wpływają na wydajność pracy i bezpieczeństwo ich użytkowników.

Amazon, który ma w planach stworzenie i wypuszczenie na rynek okularów komercyjnych, które mają stać się konkurencją między innymi dla Mety, ma dużą przewagę – jest nią właśnie możliwość przetestowania produktu przez tysiące zatrudnionych osób w warunkach codziennego korzystania. To ewidentnie powinno się przyczynić do stworzenia kolejnych, lepszych,produktów.











