AMS ogłasza konkurs II edycji Bram Kraju

Od 20 lutego można zgłaszać prace w konkursie na najlepszy istniejący i projektowany System Informacji Miejskiej (SIM) oraz promocyjne wykorzystanie USP (unique selling proposition).

pr-ams
pr-ams
Udostępnij artykuł:

Konkurs organizowany jest w ramach drugiej edycji Bram Kraju, autorskiego programu AMS poświęconego kształtowaniu wizerunku i marki polskich miast.

„Zadaniem SIM jest opisanie przestrzeni miejskiej w sposób dostępny, czytelny i przyjazny zarówno dla mieszkańców jak i gości. Na SIM składają się między innymi tablice adresowe, słupy i tablice kierunkowe, piktogramy kierujące do obiektów i instytucji użyteczności publicznej, orientacyjne plany miasta, rozkłady jazdy transportu miejskiego czy też panele z informacją o firmach. Wszystko to jest niezwykle ważne dla wizerunku i budowy marki naszych miast. Dlatego też jest przedmiotem naszego konkursu” – mówi Marek Kuzaka, wiceprezes zarządu AMS.

W konkursie można wziąć udział w trzech kategoriach: najlepsza realizacja SIM, najlepsza koncepcja SIM, najlepsze wykorzystanie USP w promocji. Nagrody przyznaje profesjonalne jury, w którego skład wchodzi 6 sędziów i 3 zastępców: Mike Rawlinson, designer, współautor projektu Bristol Legible City, Agencja City ID – przewodniczący oraz Lech Kaczoń, dziennikarz, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, członek Zarządu IAA; Wojciech Kaczura, architekt, EPFL Lozanna, członek SIA, Biuro Planowania i Architektury; Grzegorz Kiszluk, dziennikarz, redaktor naczelny magazynu Brief, Wydawnictwo AdPress; Marek Pieniążek, geograf, adiunkt Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego; Jerzy Porębski, projektant, profesor ASP, współautor MSI Warszawy, Towarzystwo Projektowe; Agnieszka Sora, ekonomistka, przedstawiciel ESCOMAR, dyrektor Instytutu GfK Polonia; Bogna Świątkowska, dziennikarka, prezes Fundacji Nowej Kultury Bęc Zmiana, Fundacja Bęc Zmiana; Mateusz Zmyślony, trener marketingu, wykładowca, manager Grupy Eskadra.

Nagrody w konkursie to: ogólnopolska kampania promującą miasto lub gminę; dofinansowanie projektu SIM; opracowanie i druk plakatu promującego zwycięskie miasto lub gminę z wykorzystaniem nagrodzonego USP. Dodatkowo przewidziano nagrody pieniężne dla autorów najlepszych koncepcji.

Prace można zgłaszać do 27 kwietnia 2007 roku, a ceremonia rozstrzygnięcia konkursu i przyznania nagród odbędzie się 10 maja 2007 roku. Audyt konkursu i nadzór nad jego prawidłowym przeprowadzeniem prowadzi firma KPMG Audyt sp. z o.o.

Bramy Kraju to pierwszy kompleksowy program z dziedziny marketingu miejskiego. Jego podstawę stanowią trzy corocznie realizowane przedsięwzięcia: konferencja dla samorządów, konkurs na najlepsze rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego marketingu miejskiego oraz publikacja z serii Biblioteka Wizerunku Miasta. Nad całością projektu czuwa profesjonalna Rada Programowa – specjaliści z wielu dziedzin: architekci, urbaniści, marketingowcy, popularyzatorzy polskiego designu. Konkursy organizowane w ramach projektu mają na celu zainspirowanie inicjatyw samorządów oraz mieszkańców miast i gmin polskich do podnoszenia standardów przestrzeni publicznej. Ich celem jest także promocja lokalnych osiągnięć i sukcesów w dziedzinie marketingu miejskiego w skali całego kraju.

pr-ams
Autor artykułu:
pr-ams
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"