Andrzej Wyszomirski zakłada nową agencję kreatywną

Andrzej Wyszomirski, wieloletni dyrektor kreatywnyScholz&Friends, zakłada agencję Avvivando Creative Services,która będzie świadczyć usługi kreatywne. Spółka rozpoczniedziałalność 1 grudnia br.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Udziałowcami Avvivando Creative Services oprócz Wyszomirskiegobędą także Miłosz Czechowski i Michał Krawczyk, którzy są w tejchwili właścicielami firmy produkcyjnej - ma ona wspomagaćdziałalność nowej agencji. Obecnie trwa rekrutacja zespołu, któryzajmować się będzie kreacją.

Avvivando Creative Services będzie oferować takie usługi jakdesign, corporate identity, packaging design, kreacja kampaniiwizerunkowych, prezentacje multimedialne, kreacja przetargowa,doradztwo i konsulting.

Andrzej Wyszomirski liczy na pozyskanie głównie klientówlokalnych, ale także realizację szybkich, jednorazowych zleceń dladużych sieciowych klientów.

Wyszomirski jako dyrektor kreatywny i dyrektor artystycznyScholz&Friends pracował w latach 1995-2005. Potem byłdyrektorem kreatywnym EP Creatives, a ostatnio pracował jakocreative group head w Euro RSCG 4D.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji