W kampanii Orbit Antonio Banderas będzie przekonywał, że żucie bezcukrowej gumy tej marki po każdym posiłku czy napoju pomaga utrzymywać zdrowe i czyste zęby. - Będąc międzynarodową gwiazdą i spędzając swoje życie na planie, Antonio Banderas jest idealnym ambasadorem, który doskonale wprowadza naszą misję dbania o higienę jamy ustnej w życie konsumentów - przekonuje Jarosław Kutelski, dyrektor działu ds. korporacyjnych na Polskę, Węgry i kraje bałtyckie w Wrigley Poland.
Kampania będzie prowadzona pod hasłem „Jedz, pij, żuj Orbit”. Reklamę telewizyjną na jej potrzeby przygotowała agencja Energy BBDO. Akcja na całym świecie rozpocznie się 14 lutego, a oprócz telewizji obejmie internet. Potrwa do końca br. W Polsce za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

W Polsce Antonio Banderas ostatni raz występował w reklamach w 2011 roku. Promował wtedy BZ WBK (przeczytaj więcej i obejrzyj jeden ze spotów).











