Antonio Banderas i Olga Kurylenko w filmie "Gun Shy"

Na wrzesień wyznaczono amerykańską premierę nowego filmu akcji z Antonio Banderasem i Olgą Kurylenko w rolach głównych - "Gun Shy".

pr / zp / megafon
pr / zp / megafon
Udostępnij artykuł:

Produkcja, wcześniej znana pod tytułem "Salty", opowiada o starzejącym się rockmanie Turku Henrym (w tej roli Antonio Banderas), którego żona-supermodelka (Olga Kurylenko) zostaje uprowadzona w czasie ich wspólnych wakacji w Chile. Mężczyzna z godziny na godzinę musi porzucić swój wygodny styl życia i wyruszyć na poszukiwania ukochanej. Trop prowadzić go będzie przez zaułki Santiago i szlaki południowoamerykańskich dżungli.

Film wyreżyserował Simon West na podstawie scenariusza Toby'ego Daviesa i Marka Haskella Smitha. Za podstawę posłużyła powieść napisana przez Smitha.

Antonio Banderas ostatnio zagrał w filmach "33", "Altamira" i "Security" oraz czekającej na premierę biografii Gianniego Versace, gdzie wcielił się w główną rolę.

Olga Kurylenko ukończyła kilka dni temu pracę na planie najnowszego (najdłużej realizowanego, przez 17 lat) filmu Terry'ego Gilliama - " The Man Who Killed Don Quixote".

pr / zp / megafon
Autor artykułu:
pr / zp / megafon
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo