- Romantyczne kadry, uchwycone przez migawkę aparatu ulotne gesty, nuta klimatu retro i najpiękniejsze biżuteryjne wzory z kolekcji Apart, które wspaniale wpisują się w aurę święta zakochanych. Czułą opowieść o miłości stworzyli dla marki Apart Kinga Wawrzyniak i Stanisław Obolewicz - gwiazdy ostatniej edycji show „Top Model” - tak nową kampanię opisuje producent biżuterii Apart.
W poprzedniej edycji „Top model”, pokazywanej w TVN jesienią ub.r., Stanisław Obolewicz zajął trzecie miejsce, a Kinga Wawrzyniak - szóste. Udział w kampanii walentynkowej Apart był w programie nagrodą za zwycięstwo w jednym z zadań - zmysłowej sesji w deszczu.

Od 2017 roku jedną z ambasadorek reklamowych marki Apart jest Kinga Szklarczyk, zwyciężczyni ósmej edycji „Top Model”. W ub.r. wystąpiła m.in. razem z Katarzyną Sokołowską w letniej kampanii. Natomiast bohaterką akcji przed Bożym Narodzeniem była Małgorzata Socha.











