Konto o nazwie @applesupport zostało uruchomione na Twitterze w czwartek. W założeniach ma ono służyć koncernowi Apple do kontaktów między użytkownikami a marką i oferować wsparcie w kwestiach technicznych związanych z produktami Apple.

W jednym z pierwszych wpisów Apple informuje, że wsparcie na nowoutworzonym koncie będzie oferowane wyłącznie w języku angielskim, a jeśli użytkownik chce się skontaktować z firmą w innym języku powinien skorzystać z dedykowanej strony internetowej.
Wśród pierwszych treści umieszczonych na nowym koncie znalazły się też porady dotyczące ukrytych funkcji i trików w aplikacji Notes będącej częścią systemu iOS.

Według informacji, do których dotarł Reuters Apple zamierza odpowiadać na tweety konkretnych użytkowników w czasie krótszym niż 2 godziny. Uruchomienie konta @applesupport spotkało się z dużym zainteresowaniem internautów. W pierwszym dniu funkcjonowania profilu zgromadził ponad 90 tys. obserwujących, pojawiło się też na nim z górą 800 tweetów i odpowiedzi. Jednym z pierwszych followersów nowego konta Apple był Jack Dorsey, współzałożyciel i obecny szef Twittera, który w osobnym wpisie powitał Apple.

Do tej pory Apple nie był zbyt aktywny na Twitterze, nie uruchomił też na tej platformie swojego oficjalnego profilu. Jedynym śladem obecności producenta w serwisie było konto @AppleMusicHelp, które obecnie obserwuje ponad 18 tys. użytkowników.











