Archiwum z dnia 2010.11.03
- 00:12 W 2010 r. zyskała tylko TVN, duży spadek TVP 1
- 01:00 Komunikado PR dla Papierowego Motyla
- 01:00 Katarzyna Piecuch brand managerem Radia ZET
- 01:00 Crispin Porter + Bogusky z globalnym budżetem reklamowym Milki
- 01:01 Michał Rafa group account directorem w FireFly
- 01:01 Juniper: w 2015 r. na świecie sprzedanych zostanie 81 mln tabletów
- 01:03 United PR dla firmy KCR
- 01:03 Paulina Pawińska w Codemedia
- 01:05 Transcend CFast - karty pamięci dla zawodowców
- 01:09 Times Square Public Relations dla redcoon Polska
- 01:11 Kaspersky Lab ostrzega firmy przed portalami społecznościowymi
- 01:12 Iwona Schymalla (szefowa TVP 1)
- 01:19 Logitech prezentuje klawiaturę zasilaną światłem
- 01:20 Focus Media Group będzie reklamować Power Post
- 01:21 Multi Communications dla Bricoman Polska
- 01:27 “Twój Styl” nagrodził “Mistrzynie stylu XX-lecia”
- 01:27 LG: 99-proc. spadek zysku w III kw.
- 01:30 Bosch SensorSecure: Moc w parze z bezpieczeństwem (wideo)
- 01:30 Adam Własiuk i Przemysław Demianowski w Grupie Eurozet
- 01:33 4Move sponsorem reprezentacji i Pucharu Polski w piłce nożnej
- 01:39 AOL: 26-proc. spadek przychodu w III kw., w górę zysk
- 01:45 Solski Burson-Marsteller dla Grupy Tiltra
- 01:53 Torowisko w Gdańsku za 91 mln zł
- 01:54 Jon Bon Jovi nie radzi sobie ze starością
- 01:55 Al Pacino prowadzi szemrane interesy
- 01:57 DI BRE: 'redukuj' TVN, wycena 16,50 zł
- 01:58 Apple oskarża Motorolę o naruszenie patentów
- 01:59 Polnord: ponad 15 mln zł zysku netto w III kw. 2010
- 02:00 Spadł wskaźnik Bezpieczeństwa Działalności Gospodarczej
- 02:27 Wąż Nokii na Facebooku
- 02:28 Lista przebojów „Billboardu” w Radiu Złote Przeboje
- 02:55 ART Freedom - konkurs Big Star ze skuterem i iPodami
- 02:59 Sophos: darmowa ochrona antywirusowa dla komputerów Mac
- 03:00 Google pozywa amerykański rząd za faworyzowanie Microsoftu
- 03:02 Miliard subskrypcji w YouTube (wideo)
- 03:02 AXN Player w Ovi Sklepie
- 03:34 Aktywa OFE wzrosły do 214,5 mld zł
- 04:00 Friendship Pages - nowość na Facebooku
- 04:33 Zuzanna Matyjek w portalu Qlturka.pl
- 04:36 Ceny gruntów rolnych w ostatnich 5 latach podwoiły się
- 05:22 Mark Zuckerberg z humorem o "Social Network" (wideo)
- 05:33 Kolejne zmiany w programie Rodzina na Swoim
- 05:50 Idealne połączenie w kampanii Tetley Black & Green (wideo)
- 05:53 Zyskała tylko TVN, TVP Info znowu przed TVN 24
- 07:00 Ekologiczna bankowość jest modna i opłacalna
- 07:51 Cogan's Trade: Brad Pitt szuka rabusiów
- 07:53 „Zawsze Wprost” - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa
- 08:53 Robert Dobrzyński szefem artystycznym grupy “Komputer Świata”
- 09:37 10 lat mBanku w internecie i na koncercie w Łodzi
- 10:07 Polskie nastolatki kupują w internecie głównie na Allegro
- 10:10 Ile dzieci zginęło na polskich drogach?
- 10:49 TVN wyemituje obligacje o wartości do 250 mln euro
- 10:50 Po wrześniu deficyt budżetu wyniósł 39,54 mld zł, tj. 75,7 proc. planu
- 10:58 Majonez Dekoracyjny i zakupy w stylu smart - Promocja konsumencka opakowania 700 ml
- 11:05 Banki oczekują dalszego zaostrzania polityki kredytowej w IV kw.
- 11:07 Pantera ponownie reklamuje Lotos Dynamic (wideo)
- 11:18 Kanał CSBTV w Cyfrowym Polsacie
- 12:00 ING Życie wzmacnia swoją pozycję w regionach
- 12:05 Hipnoza w wydaniu klubowym
- 12:07 Telekamery 2011: nowe kategorie i nowe zasady głosowania
- 12:15 Antonio Citterio zaprojektował ceramikę łazienkową dla Sanitec KOŁO
- 12:41 PKO Bank Polski wspiera Bieg Niepodległości
- 13:06 Złota Strefa Visa w ING Banku Śląskim
- 13:06 Ergo Hestia pewnie w internecie
- 13:07 Axel Springer zmienił się w Ringier Axel Springer
- 13:32 Fresh24.pl planuje debiut na NewConnect
- 14:07 Facebook zawiesza deweloperów za sprzedaż danych użytkowników
- 14:25 Barszcz czerwony – niekończąca się opowieść
- 15:15 Klienci Sage z Małopolski mogą skorzystać z dofinansowania
- 15:47 Fitch Ratings: rating dla Gdańska na poziomie „BBB+”
- 16:07 Odświeżony “Bluszcz” z nowymi autorami
- 17:31 W Nowym Roku nowa płyta Britney Spears
- 17:48 Nowy przedmiot dla studentów: Lady GaGa
- 22:07 “Wiadomości” w górę, tracą “Fakty”