Archiwum z dnia 2015.06.18
- 01:53 Angelina Jolie: Nic nie jest większym filarem stabilności niż silne, wolne i wykształcone kobiety
- 02:00 Efekt ROPO w kampanii Nice
- 06:54 Od lipca jedno okienko dla wpłat importerów
- 07:00 Prawie co drugi Polak nie pojedzie na tegoroczne wakacje
- 09:00 Oddaj cukier – nowoczesne terapie w cukrzycy
- 09:39 Jedna karta do wszystkich rachunków w Banku Pekao
- 10:00 Płać ZUS regularnie i zyskaj nawet 600 zł z mBiznes kontem
- 10:02 Blask we wnętrzu!
- 10:14 Ashton Kutcher i Danny Masterson zagrają w serialu "The Ranch"
- 10:17 Nowe propozycje inwestycyjne Warty dostępne w oddziałach Banku BGŻ BNP Paribas
- 10:59 Krystyna Janda zbiera pieniądze od widzów na fotele do Och-Teatr
- 11:13 „Wielki Test z Historii. Od niepodległości do niepodległości” w TVP1
- 11:17 Odpowiedni olej – sposób na zużycie silnika
- 11:39 Lekko strawna konsolidacja w Banku Pocztowym
- 11:44 Klimatyczny triathlon w Kołobrzegu
- 11:49 Kampania Value Media dla Netii wśród najbardziej innowacyjnych wdrożeń SPECIES 015
- 11:59 Masz ubezpieczenie szkolne w InterRisk? Możesz liczyć na dofinansowanie posiłku
- 12:07 Politechnika Gdańska ma swój hymn
- 12:45 Mieeetek Kozłowski, Król Gór, gwiazda kampanii reklamowej TomTom
- 13:00 Kolejne badania wskazują na związek pomiędzy spożywaniem śliwek suszonych a zdrowiem kości
- 13:00 Mezoterapia w walce z wypadaniem włosów
- 13:15 Samsung Safety Car, czyli bezpieczne drogi dzięki technologii
- 13:45 Mieszkanie z charakterem – sposób na dynamiczne wnętrze
- 14:30 Lodówki Samsung – profesjonalna jakość w przechowywaniu żywności
- 14:44 Proama wspólnie z Europ Assistance Polska pomagają cyklistom
- 14:45 System rozrywki pokładowej linii Emirates zwycięzcą rankingu SKYTRAX po raz 11. z rzędu
- 15:22 Deser na upały? Sernik doskonały!
- 15:25 Polska produkcja przemysłowa znacznie poniżej oczekiwań
- 15:26 Super niskie ceny, duży wybór i profesjonalna obsługa w Auchan Łódź Manufaktura
- 15:51 Ponad połowa Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje. Większość do Grecji i Chorwacji
- 15:54 Jak trafić do skrzynki odbiorczej? Bezpłatny webinar optivo
- 15:55 Duże zainteresowanie osiedlami Inpro przy Wróbla Staw
- 15:57 Bardzo dobre wyniki sprzedaży INPRO w maju 2015 r.
- 16:00 Ponad 3 tysiące jodeł zasadzonych przez pracowników Banku Pekao w Tatrzańskim Parku Narodowym
- 16:01 Gdzie pasja staje się projektem biznesowym: otwarcie przestrzeni O4 w Olivia Business Centre
- 16:05 Matthew Tyrmand bloguje na Wprost.pl
- 16:07 DTZ wdraża projekt szkoleń dla najemców
- 16:47 PKP Cargo połączy Europę z Chinami. 300 pociągów rocznie
- 17:16 Jennifer Lawrence i Chris Pratt w filmie "Passengers"
- 17:24 „BARGEWORK® – BIURO NA WODZIE” – konkurs na projekt wnętrza rozstrzygnięty!
- 17:28 MP w Skokach Przez Przeszkody – Warka 2015
- 17:29 „Nowym sponsorem Ekstraklasy spółka skarbu państwa lub bank, 15 mln zł oddaje wartość marketingową”
- 17:38 Stanowisko Grupy Ferrero w sprawie oświadczenia Ségolène Royal, francuskiej minister środowiska
- 18:50 AMD: nowa linia kart graficznych AMD Radeon od 109 USD
- 19:05 Interia.pl odświeżyła serwis o filmach
- 19:05 „Leć na słońce” w kampanii Sun Balance
- 19:10 Jak dobrać osłony okienne?
- 19:45 Luka w oprogramowaniu smartfonów Samsung Galaxy groźna dla 600 milionów użytkowników
- 20:33 Vivus reklamuje pożyczki krótkoterminowe w kioskach Ruchu (wideo)
- 20:42 AOL wyłącznym partnerem telewizyjnym Cannes Lions
- 20:59 Play kończy promocje w Formułach Rodzina i Komfort dla firm
- 21:00 Wedel reklamuje Ptasie Mleczko „gdy robi się gorąco”
- 21:03 Maria Kulawik brand managerem Radia ZET Chilli
- 21:05 Marcin Michalski: coraz więcej polskich internautów korzysta z Adblocka, chociaż nasze reklamy są najbardziej kreatywne
- 21:10 Izabela Grotkowska: z LeadBullet do Plista
- 21:11 Nowa rada programowa RDC
- 21:15 Paweł Nowacki: popularność Adblocka to efekt zmęczenia internautów reklamami
- 21:20 Łukasz Chwiszczuk: antidotum na Adblocka są nieirytujące, dopasowane reklamy
- 21:30 Radio Gdańsk awansowało na podium, RMF FM umocniło się na pozycji lidera
- 21:35 Robert Górski z koncertem w smartfonie reklamuje internet w Orange na kartę (wideo)
- 21:40 Dentsu Aegis Network przejmuje agencję eCommera
- 21:44 „Najszybszy Koncert Świata” w wakacyjnej ramówce VOX FM
- 21:45 Young and Awesome dla PKP Intercity w social media
- 21:47 Marek Gargała: na blokowaniu reklam ucierpią remarketing i e-commerce
- 21:48 FreeD - sportowe powtórki 360° (wideo)
- 21:50 PKO BP reklamuje Mini Ratkę z wakacjami kredytowymi
- 21:53 Magdalena Goll i Cezary Filew odeszli z PZL
- 21:54 Żubr z kolejnymi zwierzętami w reklamach „Kolej na Żubra” (wideo)
- 21:55 PGE reklamuje nową ofertę „Prąd jak prąd” (wideo)
- 22:00 ATM Grupa uruchomi kanał Echo 24 TV
- 22:01 Prawie 400 tys. zł kosztowała promocja Gdańska podczas meczu Polska-Grecja
- 22:01 KRRiT powołała zarządy sześciu rozgłośni radiowych Polskiego Radia
- 22:03 Microsoft bez byłego prezesa Nokii, przetasowania we władzach koncernu
- 22:05 RadioJazz.FM rusza ponownie od września. Na start zebrano 60 tys. zł
- 22:08 Youtuberzy z LifeTube będą promować swoją twórczość na ulicach i dworcach
- 22:10 „Motor” i „Auto-Moto” na czele pism motoryzacyjnych. „Auto Świat Poradnik” wyprzedził „Top Gear”
- 22:12 TVN Style liderem stacji lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem
- 22:30 Lubimy lokowanie marek w serialach. „Rodzinka.pl” najmocniej nimi naszpikowana
- 22:56 Oto pełny skład Jarocin Festiwal 2015
- 23:00 Rusza 44. edycja „Lata z Radiem”. Wśród gwiazd Maryla Rodowicz, Perfect i Hey
- 23:20 Nowy sponsor Ekstraklasy nieprędko i nie tak hojny jak T-Mobile (opinie)
- 23:30 TVN latem powalczy o widzów, „Na Wspólnej” z premierami. „Lepsza sytuacja na rynku reklamowym"
- 23:40 Wydawcy i marketingowcy: na Adblocka nie można się obrażać, chociaż to rosnący problem
- 23:50 „Wprost” z największym spadkiem sprzedaży. „Przez ciągłe zmiany linii i redakcji”