Koziołek urodził się na urwisku w Górach Skalistych, a jego przeznaczeniem stały się ekstremalne, górskie wyprawy. Materiały filmowe z jego niesamowitych przygód nie były dotychczas publikowane. Pojawiły się teraz w YouTube i mediach społecznościowych, żeby zaszczepić w innych osobach podróżniczego bakcyla.
„Wiedzieliśmy, że kozice mogą robić niezwykłe rzeczy, ale nie wiedzieliśmy jak bardzo niezwykłe, aż do teraz” - komentuje Gary Raucher, Wiceprezes ds. Marketingu TomTom.
„TomTom Bandit umożliwia edytowanie filmów i dzielenie się nimi w tak łatwy sposób, że każdy może pokazywać swoje umiejętności światu”.
Podobnie jak Mieeetek, TomTom Bandit jest pionierem. To pierwsza w historii kamera 4K HD z wbudowanym serwerem mediów, dzięki któremu edycja i udostępnianie filmów są szybkie i łatwe. Zamiast tracić godziny na pobieranie i sortowanie materiału, użytkownicy mogą tworzyć ekscytujące nagrania, edytować je i udostępniać kilka chwil po zarejestrowaniu.

Zintegrowana kampania została stworzona wraz z DDB & Tribal Worldwide z siedzibą w Amsterdamie. Strona internetowa kampanii jest już dostępna dla użytkowników, którzy mogą poznać historię Mieeetka Kozłowskiego oraz wziąć udział w konkursie organizowanym na profilu Facebooku firmy TomTom. Nagrodą główną jest wycieczka dla dwóch osób do Whistler w Kanadzie oraz TomTom Bandit.
Aby zobaczyć Mieeetka w akcji, zapraszamy do obejrzenia filmu:
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej kampanii:
Aplikacja na Facebooku:











