Archiwum z dnia 2017.04.25
- 02:05 „Transformers: Robots in Disguise 4” w Cartoon Network
- 10:42 Serial „Okup” w AXN
- 11:00 Premiera Sniper Ghost Warrior 3. „Programiści napisali blisko miliona linijek kodu”
- 14:20 Paryski szyk - pomysł na aranżację łazienki
- 14:26 Nestmedic bada rynek niemiecki. To część strategii międzynarodowej ekspansji spółki.
- 14:28 Nowa odsłona produktów marki ARO
- 14:44 Mondial Assistance laureatem konkursu Innovation 2017
- 15:42 Podaruj swojej wannie nowe życie
- 15:53 Ricoh po raz trzeci z rzędu wyróżnione przez EcoVadis
- 16:28 Jak wykorzystać każdy centymetr w kuchni?
- 16:38 Szpinak do zadań specjalnych
- 17:09 „Mów do mnie tak…”, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem?
- 17:25 Jazz, afrykańskie rytmy i spływ kajakiem po Odrze, czyli otwarcie plaży miejskiej w Raciborzu
- 17:43 Cztery pory roku na trasie półmaratonu w Kuźni Raciborskiej
- 18:42 BOSS pożyczka – nowa oferta dla przedsiębiorców
- 19:10 Michał Oleksów, Łukasz Ciuchnicki i Adam Czartoryski w Cut The Mustard
- 19:22 „Różne potrzeby, jedno rozwiązanie” w kampanii farb Dekoral Clean & Color (wideo)
- 19:33 Haier z kolejnym spotem w stylu reklam wody Vytautas (wideo)
- 20:00 Tysiąc właścicieli kotów w kampanii rekomendacji karmy Purina Cat Chow
- 20:00 Elton John trafił na intensywną terapię. Odwołuje koncerty
- 20:11 Wzrosła sprzedaż miesięczników podróżniczych. „National Geographic Polska” najchętniej kupowany
- 20:33 RMF FM, Trójka i TOK FM na czele słuchalności radia w Krakowie
- 20:34 Kornél Kovács, Łoskot, Mitch & Mitch wystąpią na OFF Festival 2017
- 20:43 Agencja RiverWood dla International Paper
- 20:44 AMD wprowadza kartę graficzną Radeon Pro Duo za 999 USD
- 20:55 Serial "Dirty Dancing” od 24 maja. W roli głównej Abigail Breslin
- 21:00 Koncert reggae reklamuje piwo Redd’s w nowych butelkach (wideo)
- 21:30 Two Door Cinema Club wystąpią na Orange Warsaw Festival 2017
- 21:39 The Offspring gwiazdą Czad Festiwal 2017
- 21:55 Impreza u Wargorra w urodzinowej kampanii batonów Pawełek (wideo)
- 22:00 Kiełbasy Morlińskie reklamowane na grilla w stylu kina akcji (wideo)
- 22:09 ADnova realizuje dla Oriflame kampanię „Stworzona do sukcesu”
- 22:10 Piwo Królewskie sponsorem Legii Warszawa przez kolejne trzy lata
- 22:11 Toygar Bazarkaya na czele kreacji w agencji dedykowanej obsłudze McDonald's
- 22:15 Robe Lowe jako pułkownik Sanders w nowej kampanii KFC chce wysłać Zingera w kosmos
- 22:18 Radio ZET z szóstą edycją akcji „Morze, Góry i Mazury”
- 22:20 Samsung i Amazon Video wprowadzają HDR10+
- 22:23 Jakub Borowczyk marketing managerem w BinarApps
- 22:25 Amazon będzie sprzedawał subskrypcje usług zewnętrznych firm
- 22:26 Radio Poznań świętuje 90-lecie i będzie mieć nowe logo
- 22:28 Serena Williams i Jim Parsons w nowej reklamie Intela (wideo)
- 22:30 Łukasz Warzecha poskarżył się, że T-Mobile pisze do niego po imieniu, sieć szybko przeprosiła
- 22:32 Polska Press Grupa rusza z konkursem Start.up.press dla młodym firm
- 22:33 LinkedIn ma pół miliarda użytkowników w 200 krajach na świecie
- 22:35 Rosja chce mniej zagranicznego kapitału w serwisach VoD, Netflix ma znaleźć lokalnego partnera
- 22:38 „Mężczyzna nie wymięka” w reklamie tabletek na erekcję Mensil (wideo)
- 22:39 „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
- 22:40 TVP ABC liderem kanałów dziecięcych. W grupie 4-12 wygrywa z TVP1 i TVP2
- 22:41 Rynkową ofensywę Netflixa sfinansują obligacje o wartości miliarda dolarów
- 22:42 42 proc. polskich użytkowników Tindera jest w związku, 30 proc. ma dziecko
- 22:43 Poszukiwacz przeszedł z Epic Makers do TalentMedia, występuje też w spocie Polsat Media AdTube
- 22:45 Oszuści podszywają się pod sieć kablową Multimedia Polska i wysyłają fałszywe faktury
- 22:46 MTV Polska kręci scripted-docu „Taki lajf”. Premiera 22 maja
- 22:48 Tylko 230 tys. widzów reality-show „Rodzina sama w domu” w TVP2
- 22:50 Olimp Laboratories przyznaje: reklama Chela Mag B6 mogła wprowadzać w błąd, nie było w niej farmaceutki
- 22:55 Po rezygnacji Orange z CDMA tylko wybrani klienci mogą wypowiedzieć umowy. „Jedynie ci którzy stracili dostęp do sieci”
- 23:11 Edelman, Weber Shandwick i FleishmanHillard największymi agencjami PR na świecie (Top 10)
- 23:22 Show Goćka i Ziemkiewicza porażką TVP2. Oglądalność spada z odcinka na odcinek
- 23:33 Orlen wydaje na reklamy telewizyjne cztery razy więcej, ale tylko w TVP
- 23:44 „Belle Epoque” nagrodzony na World Media Festival 2017. Serial trafi do innych krajów?