Łukasz Warzecha w poniedziałek rano na facebookowym fanpage’u T-Mobile Polska napisał, że po 20-latach przestanie korzystać z usług tej sieci, wraz z kończącą się za kilka tygodni umową. - Z SUK nie odezwał się do mnie nikt, a oferta “specjalnie dla mnie”, zaprezentowana na moim koncie internetowym, to kpina, a nie propozycja dla kogoś, kto przez 20 lat zostawił u Państwa spore pieniądze - stwierdził. - W normalnych warunkach operator stanąłby na głowie, żeby zatrzymać klienta takiego jak ja. Ale Państwu widocznie nie zależy. Zatem - żegnam (już wkrótce) - dodał.
- Jeśli przyjdzie Państwu do głowy odpowiadać na ten post, to proszę uwzględnić, że nie jesteśmy na “ty”, więc proszę łaskawie nie pisać do mnie “Łukasz” - zaznaczył Warzecha.
Pod jego wpisem T-Mobile Polska szybko dodał komentarz: „Łukasz, dziękujemy za Twoją opinię”, na co Warzecha stwierdził: „Widzę, że pracują u Państwa analfabeci. Więc napiszę raz jeszcze: NIE JESTEŚMY NA ‘TY’”.

- Łukasz, w internecie zgodnie z Netykietą jest przyjęte zwracanie się po imieniu do osoby, do której się piszę, nie jest to zwrot "na Ty" tylko zwrot "po imieniu" - ułatwia to komunikację, oraz w dzisiejszych czasach nie sugeruje jakiej płci jest druga osoba - wyjaśnili przedstawiciele T-Mobile. - Państwo mają problem z rozróżnieniem, czy klient jest kobietą czy mężczyzną? Współczuję. Nie interesuje mnie netykieta, tylko przyjęte w Polsce zasady zwracania się do obcych ludzi. Proszę przyjąć do wiadomości, że nie życzę sobie, aby jakiś anonim obsługujący Państwa stronę FB zwracał się do mnie po imieniu. A Państwa reakcja tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że z Państwa sieci trzeba się jak najprędzej wynieść - odpowiedział na to Łukasz Warzecha.
Dziennikarz zapis dyskusji zamieścił na swoim profilu twitterowym (mającym 58,7 tys. obserwujących). - Nie wiem, kogo T-Mobile Polska zatrudnia do obsługi konta na FB, ale doradzałbym głębokie przemyślenie sprawy - skomentował.

T-Mobile Polska na Twitterze szybko przeprosił Warzechę. - Szanowny Panie, szacunek do rozmówcy to podstawa netykiety. Taka narracja z naszej strony nie powinna mieć miejsca. Przepraszamy - napisali przedstawiciele firmy.
Łukasz Warzecha zwrócił natomiast uwagę, że po jego wpisie i komentarzach na fanpage’u sieci został zaatakowany przez hejterów ze względu na poglądy polityczne. - Nie wiem, czy to jest to, na czym operatorowi szczególnie zależy - skomentował. - Tym zajmujemy się równolegle - zapewnił T-Mobile.
Przypomnijmy, że prawie dwa lata temu Grzegorz Sroczyński w felietonie w „Gazecie Wyborczej” ostro skrytykował T-Mobile Polska za aktywowanie użytkownikom dodatkowych, płatnych usług. Firma wyjaśniła, że można je w każdej chwili wyłączyć, ponadto każdy klient jest o nich informowany przy podpisywaniu umowy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adam-sawicki-i-elzbieta-wojcik-odchodza-z-t-mobile-polska-nowym-prezesem-andreas-maierhofer ##
Na koniec ub.r. T-Mobile Polska miał 10,63 mln użytkowników, w tym 6,61 mln abonentów. Facebookowy fanpage sieci polubiło nieco ponad 700 tys. internautów.











