Archiwum z dnia 2018.03.08
- 01:00 Gastronomia ma uniezależnić Agorę od przychodów reklamowych. „Plan powolnego wzrostu”
- 01:04 „Never Stop. Never Settle” w kolejnej odsłonie współpracy O.S.T.R z Hennessy
- 10:15 „Tacy jesteśmy 2” od 10 marca w FOX
- 10:38 "Polo magazyn" w sklepach Polomarket. Gwiazdą numeru Natasza Urbańska
- 10:44 Home Sweet Home PR wypromuje Aurabilię
- 11:00 RMF FM nowym liderem słuchalności we Wrocławiu. Stacja ta wyprzedziła Trójkę
- 11:56 Schneider Electric na 10. Forum Gospodarczym TIME: transformacja energetyki i Przemysł 4.0
- 12:04 Dokumenty o tematyce społecznej w HBO i HBO GO
- 12:05 Polacy wybierają lepiej wyposażone auta
- 12:06 Codemedia z nową identyfikacją wizualną
- 13:28 Misja: Wielkanoc
- 14:41 PGE Obrót zapewni energię placówkom ZUS w całej Polsce
- 14:45 Grupa OKNOPLAST zakończyła coroczne spotkania z partnerami handlowymi
- 14:58 ALUPROF laureatem programu Innowacyjne Rozwiązania Branży Stolarki 2018
- 15:42 Green Parrot promuje Nutrof Total dla Laboratories Thea
- 16:57 Rodzi się nowa perła festiwalowa na mapie Polski
- 19:08 Barbara Płatek talent managerem w 4Fun Media
- 20:00 Land Rover na Geneva Motor Show 2018: Range Rover SV Coupé w 999 egzemplarzach (wideo)
- 20:00 Lexus na Geneva Motor Show 2018: siedmiomiejscowy Lexus RX w nowej wersji "L" (wideo)
- 20:04 RMF FM liderem w Bydgoszczy. Eska i Radio Pogoda awansowały na podium
- 20:22 Maxcom jedynym dystrybutorem smartfonów Meizu w Polsce
- 20:25 Anna Chmiel zamiast Magdaleny Kasperowicz prowadzącą weekendowe pasmo w Meloradiu
- 20:44 Jakub Wolff prezesem Me&My Friends, w zarządzie także Katarzyna Budzyń-Pepłowska i Krzysztof Wagner
- 20:50 Toyota na Geneva Motor Show 2018: nowy samochód wyścigowy GR Supra Racing Concept (wideo)
- 20:55 P&G w nowej kampanii Ariela chce przekonać konsumentów do kapsułek
- 21:00 Revolut z Karolem Sadajem jako szefem chce mieć w Polsce 150 tys. użytkowników
- 21:01 Lexus na Geneva Motor Show 2018: pierwszy kompaktowy crossover Lexus UX (wideo)
- 21:02 UKE z konkursem na system testowania jakości internetu
- 21:03 Ebay wybrał należącą do McCann firmę Craft do obsługi w Europie
- 21:03 Super-Pharm reklamuje się lustrami w przestrzeni miejskiej
- 21:04 Nissan na Geneva Motor Show 2018: zmodernizowany Nissan Juke i koncepcyjny Nissan IMx Kuro
- 21:05 Helena Christensen będzie reklamować smartfony Huawei P
- 21:08 Tonny Bao na czele Huawei Polska
- 21:10 Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway
- 21:15 Lexus na Geneva Motor Show 2018: nowy flagowy crossover LF-1 Limitless (wideo)
- 21:22 Mitsubishi na Geneva Motor Show 2018: nowy Outlander PHEV 2019, europejska premiera koncepcyjnego e-Evolution (wideo)
- 21:24 Kuba Błaszczykowski w globalnej kampanii „Love It. Live It. Football” Pepsi
- 21:25 Piotr Łuczak awansował w TalentMedia na wiceszefa biznesu
- 21:26 Polka strażniczką domowego budżetu. „Rozsądniej zarządzają pieniędzmi”
- 21:27 MTV na Dzień Kobiet zmienia logo, oprawę i playlistę
- 21:28 Magazyn „NME” kończy z wersją drukowaną, będzie dostępny tylko online
- 21:29 Drugi sezon serialu "Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń”. Neil Patrick Harris bez litości
- 21:30 Facebook wprowadza funkcję Video Chat do Messengera Lite
- 21:31 Marcin Dobski dziennikarzem tygodnika „Wprost”
- 21:32 „Polskie zabójczynie 2” w CI Polsat. Na początek historia matki Madzi z Sosnowca
- 21:33 T-Mobile oferuje półroczny okres testowy oraz zwrot opłat przy odstąpieniu od umowy
- 21:33 Aleksy Uchański: Polski rynek gier komputerowych rośnie w siłę. Segment gier mobilnych z największymi wzrostami
- 21:34 ABC zapowiada drugi sezon serialu "The Good Doctor". Powróci Freddie Highmore
- 21:35 Tylko „Kobieta i Życie” zwiększyła sprzedaż w 2017 roku, „Olivia” straciła najwięcej
- 21:37 Dax Shepard zagra w serialu "Bless This Mess"
- 21:38 Pluszowe zajączki w wielkanocnej promocji Intermarché (wideo)
- 21:39 Lidia Zagórska szefową komunikacji i PR w Kino Polska TV
- 21:40 Coca-Cola po raz pierwszy w historii wprowadza do oferty alkoholowy drink
- 21:41 Michał Dziuba i Magdalena Bliźniak w agencji GetHero
- 21:42 Press Club Polska zaprezentował projekt zwiększający ochronę prawną dziennikarzy
- 21:44 Filip Gąsior za Dariusza Wieczorkowskiego szefem informacji i internetu w Radiu dla Ciebie
- 21:44 Wyborcza.pl uruchamia nowy cykl wideo o kobietach w stulecie uzyskania przez nie praw wyborczych
- 21:46 „Historie pisane smakiem” w rocznej kampanii reklamowej Tesco
- 21:47 TVN24 z minimalną przewagą nad TVP Info, Telewizja Republika o 50 proc. w dół
- 21:47 Małgorzata Szastak-Puczyłowska w dziale marketingu Telewizji Puls
- 21:48 „Gazeta Wyborcza”: cotygodniowa rubryka „Wyborcza to WY” z opiniami czytelnikami
- 21:49 Dawid Podsiadło zagra na Open’er Festival 2018
- 21:49 Polskie Radio 24 przybliża kulturę i dzieje polskich miast w audycjach cyklu „Słowem Niepodległa”
- 21:49 Discovery planuje własny serwis streamingowy, chce by różnił się od konkurencji
- 21:50 PMPG Polskie Media: wskutek zapłaty za udziały wydawcy „Do Rzeczy” wynik za ub.r. niższy o 11,9 mln zł
- 21:51 Piotr Gliński do szefowej Discovery: w TVN pomówienia o przyzwoleniu władz na antysemityzm
- 21:53 „Diagnoza” zyskała 210 tys. widzów. TVN liderem rynku w grupie 16-49. „Powód do zadowolenia”
- 21:55 Agora chce się wycofać z telewizji - negocjuje z Kino Polska TV sprzedaż akcji Stopklatki
- 21:55 „Gazeta Wyborcza” ma 133 tys. aktywnych subskrypcji cyfrowych
- 21:58 „Kuba Wojewódzki” zyskał 350 tys. widzów. TVN dystansuje konkurencję. „Najlepszy początek sezonu od kilku lat”
- 22:00 Jim Samples dalej szefem TVN, Metro TV pozostaje w ofercie Polsat Media
- 22:05 Między misją a komercją: jak media publiczne walczą o odbiorcę. „Stacje prywatne mają lepsze wyniki i coraz więcej pieniędzy"
- 22:11 Ryszard Pieńkowski kupił od Ringier Axel Springer pozostałe 49 proc. udziałów Infor Biznes
- 22:22 Michał Fajbusiewicz o powrocie „Magazynu 997” do TVP: to zdekomunizowany plagiat, chcą wykorzystać moją doskonałą oglądalność
- 22:33 Discovery i TVN będą wymieniać się treściami, nie zamkną podobnych kanałów
- 22:59 Agora ze spadkiem wpływów, wzrostem EBITDA i 79 mln zł straty netto. W górę Helios i Next Film, w dół prasa i druk