Archiwum z dnia 2018.03.21
- 01:00 Best Brands PR odpowiada za komunikację Rittal
- 09:09 ALUPROF Partnerem Strategicznym IX Kongresu Stolarki Polskiej
- 11:00 Jednolity Plik Kontrolny Faktura JPK_FA, na żądanie
- 11:30 Vistula miała 43 mln zysku netto w 2017 roku, przychody wzrosły do 688 mln zł
- 11:59 Rittal nowym klientem agencji Best Brands PR
- 12:37 Aromatyczny Domowy chleb z ziarnami
- 12:50 Apple Music do pół roku za darmo przy zakupie pojazdu z CarPlay w promocji Volkswagena
- 15:24 Wielkanoc z wędlinami Hańderek
- 15:39 Adam Bielecki ambasadorem marki 4Move
- 15:50 Profim klientem agencji Lighthouse
- 16:01 Mondelez planuje największą w Europie kampanię marki Oreo
- 16:16 Szybkie dania, które nie należą do kategorii fast food
- 16:21 Shell wybiera Ricoh na jedynego dostawcę usług zarządzania drukiem
- 16:40 „SMS NOT DEAD” – ŚNIADANIE BRANŻOWE W AKADEMII BIZNESU
- 18:00 Anita Łatyńska: z Melting Pot do They.pl
- 18:06 Home Sweet Home PR dla Annie Sloan w Polsce
- 18:11 Europejskie i krajowe wyróżnienia dla Śląskiego Klastra Lotniczego
- 18:33 McDonald’s do 2030 roku zredukuje o ponad 1/3 emisję gazów cieplarnianych
- 18:45 Coca-Cola Zero promowana w „Top Chefie” w Polsacie
- 19:00 Netia sponsorem tytularnym 11. edycji festiwalu Off Camera
- 19:45 Biuro Podróży Reklamy dla Rolmarketu w social media
- 20:43 IBM prowadzi globalny przegląd agencji PR
- 21:00 Instagram wprowadza posty z oznaczeniami produktów do kupienia
- 21:06 Lifetime prowadzi drugą edycję akcji #LiniaProsta na Dzień Zespołu Downa
- 21:06 „Carter” od 9 kwietnia w AXN
- 21:10 Polskie firmy boją się odpływu najlepszych pracowników po zniesieniu limitu składek ZUS
- 21:11 Porty Lotnicze szukają firmę do badań marketingowych
- 21:15 Desire 12 i Desire 12+ - nowe smartfony HTC za 749 zł i 999 zł
- 21:20 Kamikaze zadba o obsługę Carlsberga w social media
- 21:25 Murat Kalafat dyrektorem zarządzającym Criteo w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Turcji
- 21:27 Koniec „Z Archiwum X”. Pożegnanie z serialem (wideo)
- 21:30 Reklamy o gotowaniu "zażarły" na YouTube w lutym, hitem Kuchnia Lidla (TOP5)
- 21:31 STS sponsorem reprezentacji Polski przez 4,5 roku (wideo)
- 21:32 Kasia Tusk, Krzysztof Gonciarz i blogerzy w kampanii tołpy
- 21:33 Kamil Glik będzie reklamował Blachotrapez do 2022 roku
- 21:34 „Miliony do zdrapania” reklamują Zdrapki Lotto (wideo)
- 21:34 Tomasz Smokowski z żoną w klipie "Dobrze, że cię mam" Korteza
- 21:35 Cyfrowy Polsat reklamuje internet LTE i nową ofertę telewizyjną (wideo)
- 21:35 Chillizet nadaje na Półwyspie Helskim, niedługo ruszy w Wejherowie
- 21:36 Gajcy, Schwertner, Ratajczak i Włodkowska w finale Nagrody im. Dariusza Fikusa, nagroda specjalna dla Kaźmierczaka
- 21:36 Drożeje prenumerata „Tygodnika Powszechnego”, bo Poczta Polska podniosła cenę wysyłki o 60 proc.
- 21:37 CD Projekt przejmuje Strange New Things. Na jego bazie stworzy studio we Wrocławiu
- 21:37 Serial "Cloak & Dagger" na podstawie komiksu Marvela (wideo)
- 21:38 Aviva przenosi budżet mediowy z Zenith do Blue 449
- 21:39 1,7 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 9”. Polsat liderem rynku
- 21:39 Radio Pogoda nadaje w Gdańsku na 87,8 FM. „Marka z najlepszymi perspektywami wzrostu organicznego”
- 21:40 Po zmianie prawa WP Pilot dostępny w całej Unii Europejskiej
- 21:41 E-Kiosk przy wzroście wpływów o 12 proc. miał 185 tys. zł straty netto
- 21:41 Firma eComGroup przejmuje księgarnie internetową Matras.pl
- 21:42 Magdalena Kazanowska i Jacek Karolak w zarządzie 180heartbeats + Jung v Matt
- 21:42 Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w styczniu, „Tygodnik Ciechanowski” stracił najwięcej
- 21:43 Drożeją reklamy w Polsacie, najwięcej za spoty przy „Mega Hicie” i „Tańcu z gwiazdami”
- 21:45 ComPress w 2017 r. ze spadkiem wpływów i mniejszą stratą netto
- 21:45 Magdalena Ogórek: książka „Lista Wächtera. Generał SS, który ograbił Kraków” to iście sensacyjne śledztwo. Historia ta nadawałaby się na film z wartką akcją
- 21:46 „Druga szansa” straciła 280 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
- 21:46 2 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 3”. TVN liderem w grupie komercyjnej
- 21:47 Danuta Bybrowska szefową działu „Uroda” w miesięczniku „Pani”. Odchodzi Joanna Hryniewicka
- 21:47 Mateusz Nawrocki: z PR Expert do Neon Shake Advertising
- 21:48 Shortlist Consulting, Double Check i Digital Standards razem jako Marketing Benchmarks Group
- 21:48 Konsumenci nie tracą optymizmu, rośnie sprzedaż detaliczna
- 21:49 "Nightflyers" - nowy serial Netflixa od George'a R.R. Martina
- 21:55 Wypadek Ubera nie zahamuje technologii autonomicznych aut, ale spowolni jej wejście na rynek
- 21:56 Policjanci zlikwidowali nielegalny punkt rozsyłania sygnału telewizyjnego
- 21:57 2,4 mln widzów „W rytmie serca 2”. Polsat liderem rynku
- 21:57 Łukasz Sitek przedstawia własną wersję incydentu w pociągu. Szefowa TVP Gdańsk: „pseudofakty” w „Gazecie Wyborczej”
- 21:58 „Iron Majdan” liderem. TVN nokautuje konkurencję w 16-49
- 21:59 41 proc. widzów chce samodzielnie wybierać płatne kanały. HBO i Canal+ najbardziej pożądane
- 22:00 „Nielegalni” na podstawie książek Vincenta V. Severskiego to kolejny serial oryginalny Canal+
- 22:03 Grażyna Torbicka promuje tusze do rzęs od L'Oreal w kampanii #Wartemilionów
- 22:04 Michel Moran i Paulina Biernat w nowych programach Onetu, w czasie mundialu codziennie „Misja Rosja” (wideo)
- 22:05 Publicis Groupe ogłosiła strategię do 2020 roku. Planuje 4 proc. wzrostu, oszczędności i akwizycje
- 22:11 Nielegalne pozyskanie danych użytkowników Facebooka. „Przejściowe problemy po aferze z Cambridge Analytica”
- 22:22 Google przeznaczy 300 mln dol. na program wspierający media. Wprowadza szybki sposób zakupu subskrypcji
- 22:39 W Polskim Radiu więcej muzyki, a mniej słów. Jedynka z najstarszymi słuchaczami (analiza)
- 23:34 Dropbox wchodzi na giełdę. "Najgorętszy debiut od czasu Snapchata"