Archiwum z dnia 2018.04.09
- 00:19 Desperados z innowacyjną loterią wykorzystującą Blik
- 12:00 Justyna Markiewicz: Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego startu „Vogue Polska”
- 12:21 „Pożyczka dla Duetów” w ofercie Alior Banku
- 14:14 Nowe odcinki „Kaczych opowieści” w Disney Channel. Serial promuje teledysk z udziałem gwiazd (wideo)
- 16:40 Schneider Electric sponsorem 42 Maratonu Paryskiego
- 17:04 Innovation Summit Paris – Schneider Electric mówi o rozwoju gospodarki cyfrowej i przedstawia aktualizacje platformy EcoStruxure
- 17:52 Mediacja remedium na rosnące zadłużenie branży budowlanej? Procesy budowlane i spory nieruchomościowe a ADR.
- 17:54 Irwin Gotlieb odchodzi ze stanowiska globalnego prezesa GroupM
- 18:08 WWF planuje promować ekologię na Cannes Lions i sesjach ONZ
- 19:11 Onet: „Smoleńsk. 96 wspomnień” na rocznicę katastrofy smoleńskiej
- 19:55 PR Calling dla Software Development Academy
- 20:48 Romet promuje się hasłem „Nowy rower? Nowy Romet”
- 20:51 POT będzie promować laureatów konkursu Najlepszy Produkt Turystyczny
- 20:54 CD Projekt nie wypłaci dywidendy, 184,6 mln zł zysku na kapitał zakładowy
- 21:00 83 proc. Polaków chce akcji podobnych do "Gangu Świeżaków"
- 21:33 Maria Makowska reprezentowana przez Papaya Films
- 21:43 PGNiG promuje dofinansowanie kupna pieca gazowego (wideo)
- 21:55 Virgin Mobile: nowa oferta na kartę Gigadaje za 25 zł/mies., odświeżone abonamenty
- 21:59 Trwa nabór filmów na 43. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
- 22:00 Allegro: darmowa dostawa produktów z części kategorii do punktów Poczty Polskiej
- 22:05 Saphir 50X - nowy wzmocniony smartfon Archos za 679 zł
- 22:08 Mastermind Media zajmie się kampanią SGGW
- 22:09 Emil Pielecki direct sales coordinatorem w Polsat Media
- 22:10 Polski Standard Płatności promuje Blikomanię hasłem „Twój kciuk korzystałby z Blika” (wideo)
- 22:11 Opryskliwa pomarańcza, niedyskretne jabłko i truskawki z plamą reklamują Tymbark Mus 100% Owoców (wideo)
- 22:11 Steven Spielberg zrobi serial "Why We Hate" dla Discovery
- 22:11 Motowizja z podsumowaniem RSMP oraz nowym magazynem „Motowizja Sport PL”
- 22:13 Partner of Promotion prowadzi w social mediach kampanię pod hasłem „Jakość z polskim certyfikatem”
- 22:14 Łaciate kolejny raz promuje się hasłem "Białe po mamie i zdrowe po byku"
- 22:15 Mercedes klasy A w reklamach dostosowuje się do kierowcy (wideo)
- 22:18 OLX.pl z nowymi pakietami ogłoszeń o pracę. Ceny za anons od 32 do 99 zł
- 22:19 Jennifer Lopez globalną ambasadorką nowej linii kosmetyków Inglot
- 22:19 Koniec serialu "Mozart in the Jungle"
- 22:20 Dzieci parodiują piosenkę Jogobelli. "Niewinna zabawa, nie kryzys"
- 22:22 Zobacz nowy zwiastun filmu "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie"
- 22:23 Borys Szyc zachęca do adopcji porzuconych psów (wideo)
- 22:25 Esport wchodzi do telewizji. "Szansa na eliminację stereotypów i zdobycie nowej widowni"
- 22:27 Cyfrowy Polsat przedłuża do 14 maja zapisy na sprzedaż akcji Netii, czeka na decyzję UOKiK-u
- 22:27 Na odsłonięciu tablicy Lecha Kaczyńskiego w Sejmie tylko operatorzy i fotoreporterzy, dziennikarze narzekają
- 22:29 „Laser to nie zabawka” w kampanii Urzędu Lotnictwa Cywilnego (wideo)
- 22:30 Nike w emocjonalnym hołdzie wita ponownie Tigera Woodsa (wideo)
- 22:31 Horror "Ciche miejsce" podbija kina
- 22:32 40 zł za transmisję Polsat Boxing Night: Noc zemsty. Cyfrowy Polsat zaczyna sprzedaż oferty PPV
- 22:34 Ministerstwo Infrastruktury szuka agencji do kampanii dla rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat
- 22:35 Wszystkie dzienniki straciły widzów w głównych kanałach. „Wiadomości” i „Teleexpress” w dół mimo emisji także w TVP Info
- 22:36 ATM Grupa chce wypłacić 18,55 mln zł dywidendy
- 22:37 Biuro Podróży Reklamy ujawniło cennik usług. Robert Sosnowski: to przyciągnie nowych klientów
- 22:37 Pracuj.pl kończy współpracę z LoveBrands Relations
- 22:38 Polsat News: „Wydarzenia i opinie” zamiast „Gościa Wydarzeń”, prowadzącymi Gawryluk, Mosór i Wrześniewska-Sieger
- 22:38 Spada liczba aplikacji w AppStore, 29 procent mniej nowych programów w 2017 roku
- 22:39 Comperia sprzeda maksymalnie 1,33 mln zł nowych akcji po minimum 6 zł
- 22:40 TV Trwam ze spadkiem oglądalności o 30 proc. Wyprzedza TVP Kultura, przegrywa z TVP Historia
- 22:41 Tomasz Pawlikowski: szefem jestem jak się patrzy
- 22:41 „Rowerowy kwiecień” z Kamilem Noselem na antenie Radia ZET
- 22:42 Kuba Wojewódzki będzie promował Huawei
- 22:43 „Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w lutym, „Dziennik Bałtycki” najbardziej w dół
- 22:45 Zbigniew Lazar: dla KPRM szkoliłem urzędników, więc mogę w mediach oceniać polityków
- 22:46 Telewizja Polska czeka na zgłoszenia wykonawców do koncertów debiutów i premier na festiwalu w Opolu
- 22:48 Player.pl dostępny na telewizorach LG
- 22:49 Janusz Kawecki z KRRiT: nie chciałem nagrody i przekazałem ją na cele charytatywne, mogę dołożyć się do kosztów ochrony Kaczyńskiego
- 22:50 TVN24 liderem w marcu, Telewizja Republika o 60 proc. w dół
- 22:55 Polsat nie podjął jeszcze decyzji o kontynuacji „Wyspy przetrwania” i „Supermodelki Plus Size”
- 22:57 Twórcy "Gry o tron" skończyli kręcić największą scenę bitewną w historii telewizji
- 22:58 Grupa 4Fun Media ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 7,8 mln zł zysku, mocno w górę FCB Bridge2Fun i Screen Network
- 23:00 Sheryl Sandberg: Użytkownicy powinni płacić za prywatność swoich danych
- 23:11 Pudelek.pl przed Plotek.pl i Plejada.pl. W górę Jastrzabpost, w dół Kozaczek (TOP10 serwisów plotkarskich)
- 23:29 TVN zwrócił żonie Urbana pieniądze z licytacji występu w „Szkle kontaktowym”. „Nie możemy służyć jako słup ogłoszeniowy”
- 23:32 Polsat liderem, TVP1 wyprzedziła TVN. Seriale Dwójki ratingowymi hitami tygodnia
- 23:40 2,1 mln widzów filmu „Smoleńsk” w TVP1. Kurski: Rewelacyjna, przekraczająca wszelkie prognozy oglądalność
- 23:43 Sprzedano 182 tys. egz. pierwszego numeru „Vogue Polska”, 10 tys. w prenumeracie