„Nowy rower? Nowy Romet!” odnosi się do wyboru nowego roweru jednocześnie promując nazwę Romet dla odświeżonej kolekcji, którą może pochwalić się polski producent.
Hasło „Nowy Romet” jest pomysłem internautów, którzy w ten sposób pozytywnie komentowali ostatnią kolekcję. - Uważamy, że hasło pasuje również do obecnych zmian jakie zachodzą w firmie Arkus & Romet. Jest to między innymi budowa jednego z najnowocześniejszych centrów testowych w Europie - komentuje Ignacy Bochiński, partner agencji Kerris Group, odpowiedzialnej za kompleksową obsługę marki Romet.
Działania reklamowe zostały zaplanowane głównie w mediach internetowych przy wsparciu trzech spotów 15 sekundowych emitowanych od kwietnia do maja w radiu RMF FM.
Elementem uzupełniającym kampanię jest konkurs, w którym po zakupie roweru należy zarejestrować potwierdzający to paragon na stronie nowyromet.pl. W puli nagród jest 60 rowerów z wybranych kategorii MTB, Cross i Trekking.

Kerris Group pracuje dla Arkus&Romet od kilku tygodni, po wygranym przetargu.











