Archiwum z dnia 2018.04.11
- 07:51 Agencje Wobuzz oraz Wandlee wprowadzają chatboty na Messengera
- 09:23 Otwórz się na komfort i zyskaj przestrzeń bez barier dzięki nowym drzwiom tarasowym KRISPOL
- 09:36 Nowy wymiar zaworów mieszających VALVEX
- 09:48 Polacy obawiają się kontaktu ze służbą zdrowia
- 11:03 Komunijna kolekcja słodyczy marki Solidarność
- 14:02 Nowoczesne finansowanie napędza sprzedaż nowych aut Grupy Volkswagen
- 14:17 Serial Pan Am – podróże i misje szpiegowskie na kanale Epic Drama
- 14:20 Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”
- 14:22 Odpowiednia pielęgnacja to równowaga w życiu.
- 14:46 „Marka korporacyjna i jej komunikacja”- dostępna już na rynku
- 17:06 Nowa formuła cementu Lafarge w nowym opakowaniu
- 17:42 Kampania społeczna „Gra o psieżycie” objęła całą Polskę. Zarządca A4 Katowice - Kraków podsumowuje akcję
- 18:20 365PR dla Elmodis
- 19:11 Danonki w saszetkach reklamowane „na więcej zabawy poza domem”
- 19:38 Iza Sykut awansowała na content marketing managera w They.pl
- 19:38 Salony Agata z nową stroną internetową
- 21:10 MediaCom zdobył wart 425 mln funtów budżet mediowy Sky
- 21:34 Wartość sprzedaży bezpośredniej wzrosła w ub.r. do 3,3 mld zł, ponad połowa to kosmetyki
- 22:00 Taksówki w Nowym Jorku będą reklamować American Express zależnie od swojej lokalizacji
- 22:01 RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, Radio Olsztyn do góry
- 22:10 Niemieckie stowarzyszenie nadawców kablowych wzywa stacje ARD i ZDF do opuszczenia Facebooka
- 22:12 Eleven Sports 4 w ofercie Vectry
- 22:15 Samsung: pakiet Smart Pack 2018
- 22:18 LG: nowa linia telewizorów OLED z AI ThinQ po polsku
- 22:20 "Pożyczka po fińsku" w reklamie Euroloan (wideo)
- 22:20 KSW podpisało umowę licencyjną ze stacją RTL w Chorwacji
- 22:22 Unia Europejska powołuje fundusz VentureEU, zainwestuje ponad 2 mld euro w startupy
- 22:22 Magdalena Ogórek: Twitter to moja broń w walce z wizerunkiem sztucznie kreowanym przez media
- 22:23 LG: nowa linia telewizorów Super UHD 4K ze sztuczną inteligencją w języku polskim
- 22:24 Maxime Saada prezesem zarządu Grupy Canal+, Jean-Christophe Thiery szefem rady nadzorczej
- 22:25 Biedronka daje voucher do 50 zł za zakup pięciu produktów (wideo)
- 22:25 Emirates: ponad milion użytkowników Wi-Fi w marcu
- 22:26 Cambridge Analytica dostał od Facebooka dane ponad 57 tysięcy Polaków
- 22:27 Melvit reklamuje Trendy Lunch w nowych smakach (wideo)
- 22:28 Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz account supervisorami w Walk Creative
- 22:29 Change Serviceplan wygrała przetarg na obsługę marki Biotebal
- 22:29 TVN z ponad 1 mln subskrybentów na YouTube
- 22:30 Alior Bank reklamuje Pożyczkę dla Duetów (wideo)
- 22:31 Łódź szuka agencji do działań w mediach społecznościowych
- 22:31 Sztuczna inteligencja w telewizorach LG (wideo)
- 22:32 25 nominacji w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes
- 22:33 Grzegorz Halama jako sąsiad Brodzik i Wilczaka reklamuje SmartDom od Cyfrowego Polsatu (wideo)
- 22:33 Sześć podmiotów zainteresowanych promocją owoców, warzyw i nabiału wśród uczniów
- 22:34 Value Media obsłuży budżet mediowy Biofarm
- 22:35 Julia „Maffashion” Kuczyńska reklamuje buty Deerupt marki Adidas Originals
- 22:35 Dokument „Kierunek Mundial - Rosja 2018” z Robertem Lewandowskim w HBO (wideo)
- 22:36 LifeTube i Gamellon partnerami strategicznymi w zakresie sprzedaży i technologii
- 22:36 Piotr „izak” Skowyrski skomentuje dla Sport.tvp.pl cztery mecze piłkarskich mistrzostw świata
- 22:37 Tomasz Kuciel: z EGB Nieruchomości do zarządu Grupy Sare
- 22:37 Wszystkie miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Dobre Rady” najbardziej w dół
- 22:37 Drużyna e-sportowa Illuminar Gaming w reklamie T-Mobile (wideo)
- 22:38 „TatoWie” - sklepy Netto promują owoce i warzywa (wideo)
- 22:38 Seriale Polsatu „Na krawędzi”, „Halo Hans!”, „Daleko od noszy” oraz „Mamuśki” w Nowa TV
- 22:39 Łukasz Wodnicki dyrektorem zarządzającym White Paper Agency
- 22:39 Fokus TV najchętniej oglądany w marcu, Canal+ Discovery podwoił wynik
- 22:39 Nadchodzące zmiany w prawie dotyczącym przedawnienia długów ucieszą konsumentów. Także tych nieuczciwych
- 22:40 Andrzej Skibniewski dyrektorem new business i marketingu w MediaCom Warszawa
- 22:40 Urszula Jaworowska i Małgorzata Michalik dyrektorkami zarządzającymi Streetcom
- 22:41 Jazda na rowerze ulubioną aktywnością sportową Polaków
- 22:42 Drugi sezon serialu "Westworld". Pięcioro nowych aktorów
- 22:43 Polska Fundacja Narodowa przegrała w sądzie z dziennikarzem Polsat News, musi udostępniać dane o swojej działalności
- 22:43 Na konferencję podkomisji smoleńskiej próbowano nie wpuścić obcokrajowców. „Macierewicz do MON zapraszał tylko Polaków”
- 22:46 Rusza drugi sezon „#Sławy” Karoliny Korwin-Piotrowskiej w TVN Style. „W każdym odcinku świetni goście” (wideo)
- 22:47 „Hejt lista” nowym programem 4Fun Dance. Prowadzącymi siostry Godlewskie (wideo)
- 22:50 Eksperci: Zasięgowy Model Planowania Magazynów to dobre narzędzie, ale ...
- 22:55 Twórcy Nasza Klasa założyli firmę Ten Square Games. Teraz spółka wyceniana na 350 mln zł
- 22:56 YouTube zamyka konto Rafonixa z powodu "wielokrotnych naruszeń zasad"
- 22:59 Dirlango kupuje akcje Wisha i uruchamia fundusz inwestujący w branżę technologiczną
- 23:00 Posłanka Pawłowicz do reportera TVN24 w Sejmie: „Zjeżdżaj, człowieku! Oszczerco, kłamco”
- 23:00 Jerzy Urban: nie żądaliśmy z żoną reklamowania „Nie” w „Szkle kontaktowym”, Tomasz Sianecki zmyśla
- 23:01 Antoni Macierewicz obrzucony inwektywami przez Wojciecha Czuchnowskiego na konferencji prasowej. „Jest pan kłamcą i przestępcą”
- 23:03 Mark Zuckerberg w Senacie: Facebook oszukany przez Cambridge Analytica, wprowadzamy zmiany dot. prywatności
- 23:11 Interia z 20 mln użytkowników. WP.pl przyciąga na dłużej niż Facebook, Onet i Google (wyniki Gemius/PBI z marca)
- 23:20 Paweł Stano: rozrywka i edukacja na YouTube najbardziej dochodowe, stawek youtuberów nie sposób dokładnie podać
- 23:30 Trójka i RMF FM z lepszym zasięgiem naziemnym od Radia ZET i Radia Maryja, 12 proc. słuchaczy w internecie i telewizji
- 23:44 Witold Kołodziejski: nasze badanie z ponad 10 tys. rodzin. Wyniki powszechnie dostępne, rozmawiamy z Nielsenem