Archiwum z dnia 2018.09.04
- 02:42 Trzy nowości w TBN Polska
- 03:11 Telewizja WTK rozpoczęła nadawanie w HD i zyskała nową scenografię newsroomu
- 09:06 W wakacje Bałtyk znów był na topie
- 10:05 Nowość w ofercie Valvex
- 10:08 Ulubiona muzyka zawsze z Tobą - przenośny głośnik Bluetooth z radiem BT16CLOCK
- 10:22 W parze z prysznicem - baterie podtynkowe
- 10:54 Centrum handlowe Posnania rusza z jesienną loterią
- 14:29 15 lat Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
- 14:40 Oferta „Bonus za aktywność” Getin Banku przedłużona!
- 14:47 Kampania „Mówią na mieście" przekonuje do obniżania rachunków za prąd z platformą MAM i innogy Polska
- 15:07 Firma Konspol wspiera Forum III Wieku w Nowym Sączu
- 16:23 ROCKWOOL „Ociepla Życie” w swojej najnowszej kampanii z blogerami
- 16:30 Awarie Polaków podczas wakacji
- 17:20 Studenci z Włoch w siedzibie Grupy OKNOPLAST
- 17:32 MK Media zmienia się w Ahava PR
- 19:29 Krajanie promują region łódzki
- 21:11 4Frame odpowiada za kampanię dot. obchodów setnej rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego
- 21:24 Mieszkanie na wynajem dało zarobić 10 razy więcej niż lokata
- 21:28 Platinium Cast wspiera komunikacyjnie Nespresso Polska
- 21:37 Canal+ Sport pokaże turniej Montreux Volley Masters z udziałem polskich siatkarek
- 21:57 Rekord FM traci w Radomiu, ale nadal zdecydowanym liderem. Eska wyprzedziła Radio ZET
- 22:05 Robin Wright w filmie "Wonder Woman 1984"
- 22:08 PKO BP oferuje firmom internetowego asystenta oraz możliwość zakładania e-sklepów
- 22:08 Katarzyna Zuzańska i Tomasz Mostowski w CIA Content Impact Agency
- 22:09 Greenpoint z nową strategią marketingową od VanLeif
- 22:09 „Dr Miami - król skalpela” od 6 września na antenie TLC
- 22:10 „Dziecko przyniosło coś z przedszkola…” w reklamie Ibuprom Forte (wideo)
- 22:10 Poczta Polska dostarczy zakupy z Allegro pod wskazany adres za 9,90 złotych
- 22:11 Cinkciarz.pl sponsorem czeskiej reprezentacji piłkarskiej
- 22:11 Purina Felix rusza z drugą edycją konkursu „Wszechkoty”
- 22:15 Małgorzata Kożuchowska w jesiennej kampanii Bonarka City Center
- 22:18 341 tys. widzów pierwszego wydania „W pełnym świetle” Ewy Bugały w TVP Info
- 22:19 Merlin Group sprzedała ATP FIZAN obligacje za 5 mln zł na spłatę pożyczki i rozwój
- 22:20 Weekendowe nowości w jesiennej ramówce RMF FM
- 22:22 Michał Łucki odpowiada za ofertę technologiczną VML
- 22:22 Michał Szpak pokazał "Rainbow"
- 22:25 Agnieszka Radwańska w reklamie dewelopera Profbud
- 22:25 Paweł Krzymiński kieruje departamentem częstotliwości UKE
- 22:27 Bruce Willis w filmie "McClane". "Die Hard 6" jednocześnie prequelem i sequelem
- 22:30 Bosch przekonuje, że zmywarka to oszczędność czasu, który można poświęcić rodzinie
- 22:31 Wojciech Mecwaldowski w komedii "Juliusz" przeklina na dzieci (wideo)
- 22:32 BBC, Sky, ITV i British Telecom chcą rządowej kontroli nad mediami społecznościowymi
- 22:33 TTV w konkursie chce poznać historie widzów. Nagroda główna to 10 tys. zł
- 22:35 Renata Hendel na czele działu sprzedaży Gazeta.pl. Wojciech Siulkowski dyrektorem sprzedaży agencyjnej
- 22:36 Twitter testuje grupowanie wątków i wskaźnik obecności użytkowników na platformie
- 22:37 4fun Media tworzy dział internetowy, Mateusz Górecki, Karolina Eljaszak i Katarzyna Zielonka
- 22:38 Milka w kampanii zachęca do okazywania życzliwości na drogach i w komunikacji miejskiej (wideo)
- 22:39 Dawid Podsiadło na puszkach Red Bulla
- 22:40 Jolanta Liżewska-Zyzek dyrektorem operacyjnym wydawnictwa Harde
- 22:40 Zmiany w biurze reklamy „Gazety Wyborczej”. Dorota Adamczyk-Mroczek i Anna Jakubik na czele działów
- 22:41 Artegence obsługuje Pepsi w digitalu
- 22:41 2 mln widzów debiutu „Dróg wolności” w TVP1
- 22:41 IFA 2018: mPTech przedstawia smartfon Hammer Blade 2 Pro oraz nowe laptopy techBite
- 22:41 Jakub Wątor kieruje działem WP Technologie
- 22:41 5 serwisów informacyjnych i cykl o pracy strażaków w jesiennej ramówce TVP3 Opole
- 22:42 Sylwia Gruchała i Olga Kalicka kolejnymi ambasadorkami akcji "10 dowodów" o alkoholizmie kobiet
- 22:43 Tomasz Smokowski zaczyna pracę w Polsacie. Marian Kmita: najlepsza redakcja sportowa przyciąga najlepszych
- 22:43 Jakdojade wprowadza płatności przez Google Pay, oferuje w promocji bilety za pół ceny
- 22:43 Robert Feluś zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego „Faktu”, powodem tekst o śmierci syna Leszka Millera
- 22:43 „Ciuchy mówią wszystko!” w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)
- 22:44 Jakub Wilczak: ze Ströer Digital Media do Edipresse Polska
- 22:44 Alibaba wybiera MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów
- 22:45 Program Karta Dużej Rodziny coraz większy. Od 2019 roku więcej osób będzie mogło skorzystać ze zniżek
- 22:47 „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
- 22:47 Agnieszka Chylińska i Marcin Prokop skomentują „Mam talent” w Playerze, wraca „Ameryka Express. Domówka”
- 22:49 Tomasz Smokowski będzie promował Zakłady Bukmacherskie eToto
- 22:49 Mark Read, CEO WPP: będziemy promować kulturę, która będzie przyciągać najlepszych i najzdolniejszych
- 22:49 Grupa LPP miała 206,1 mln zł w II kw. wobec 173,3 mln zł rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne wzrosną do 590 mln zł
- 22:49 Biedroń, Jaki i Trzaskowski - z tymi politykami Polacy najchętniej poszliby na piwo
- 22:50 Artur Andrus jesienią w RMF Classic
- 22:51 Ruszył przetarg na agencję PR do obsługi Centralnego Portu Komunikacyjnego
- 22:52 Krzysztof Łapiński rezygnuje z funkcji rzecznika Andrzeja Dudy
- 22:52 Agnieszka Michajłow zrezygnowała z wywiadów politycznych w Radiu Gdańsk. „Ostatnio z mojego punktu widzenia były niemożliwe”
- 22:54 Quad/Graphics Europe kupił agencję Peppermint
- 22:54 Agencja Warszawa zwiększyła zysk netto o 152 proc., przy wzroście przychodów o 37,8 proc.
- 23:00 Pająk z głosem Czesława Mozila i „Nie ma jak w sieci” reklamują Netię (wideo)
- 23:10 Igor Janke partnerem w agencji R4S, zajmie się rozwojem zagranicznym
- 23:12 Dziennikarze o odejściu Roberta Felusia z „Faktu”: zapłacił za błąd podwładnych, schadenfreude w TVP
- 23:48 Kabaret Literacki i Teatr Sensacji wróci do TVP. Rozwój Teatru Telewizji dla dzieci