Archiwum z dnia 2019.04.02
- 09:51 Odbierz kwiaty za elektrograty - akcja ekologiczna w MediaMarkt
- 12:11 Grupa LUX MED otwiera poradnię zdrowia psychicznego i wprowadza nową linię usług „HARMONIA”
- 13:12 Jak będziesz wyglądać za 20 lat pod wpływem czynników cywilizacyjnych? Sprawdź to #interAKTYWNIE już 5 i 6 kwietnia w Warszawie!
- 13:47 “Wymienimy Twoją drukarkę 3D na nową” – nowa kampania 3DGence
- 14:59 W Polskim Radiu Koszalin ruszyła wiosenno-letnia ramówka
- 17:04 O przyszłości handlu instrumentami finansowymi na GPW
- 17:05 Zuzanna Szelińska, Tomasz Leś i Martyna Drozdowska w Clear Communications Group
- 17:13 Mikrokoszty w nowej pożyczce Alior Banku
- 17:21 IV Kuźniański Półmaraton Leśny RAFAMET już w tę sobotę!
- 17:59 Coraz większa odpowiedzialność członków zarządu
- 18:04 Systemy telefoniczne Panasonic z funkcją nagrywania rozmów
- 18:35 Sprzęt jako usługa – blisko 80% przedsiębiorców chce skorzystać z takiego rozwiązania
- 18:56 MUST HAVE na siłownię: designerski ręcznik szybkoschnący
- 19:22 Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem w Kamikaze
- 19:52 Paryska bohema w Sopocie - Nagość za 152 mln dolarów
- 19:54 Face it zrzeszona w sieci agencji Unified Strategies Public Relations Network
- 21:20 "The New York Times" zatrudnił dyrektora kreatywnego J. Walter Thompson
- 21:37 Up&More realizuje digitalową kampanię dla Polregio
- 22:00 Bosch promuje sprzęty AGD na święta wielkanocne
- 22:01 Gametoon HD w ofercie Polsat Media
- 22:02 „Najgroźniejszy morderca świata 3” od 8 kwietnia w CBS Reality
- 22:11 Mastercard partnerem tytularnym festiwalu Off Camera
- 22:19 Paweł Jędruszczak w dziale kreacji Ogilvy
- 22:19 „Fear the Walking Dead 5” od 3 czerwca w AMC
- 22:26 Radio Szczecin liderem słuchalności, Radio ZET wyprzedziło RMF FM
- 22:27 „Lego Ninjago” liderem sprzedaży w 2018 roku, tylko „Movie Star Planet” na plusie
- 22:29 Marka Kasia wspiera na Wielkanoc akcję "Pajacyk"
- 22:30 Katarzyna Zielińska promuje nową kolekcję biżuterii Artelioni (wideo)
- 22:32 Gracjana Bałos: z click community do x-kom
- 22:33 Hyundai promuje rodzinę modeli i30 i loterię
- 22:33 Scenariusz bezumownego brexitu coraz bardziej prawdopodobny. Wyjście Wielkiej Brytanii bez żadnej umowy to duży chaos
- 22:34 Sklepy Netto z aplikacją "Nie marnujemy żywności"
- 22:34 Ostatni miesiąc na rozliczenie z fiskusem. Podatnicy mogą się posłużyć PIT-em wypełnionym przez urząd, ale powinni sprawdzić ulgi i 1 proc.
- 22:35 Ronaldinho na opakowaniach i w reklamach piwa Warka
- 22:35 Film "Dumbo" podbija kina
- 22:36 Samsung reklamuje promocję na produkty z linii QuickDrive
- 22:38 Parlament Europejski zachęca do głosowania w eurowyborach
- 22:38 Małgorzata Bela twarzą kolekcji Reserved Re.Design
- 22:38 Kara śmierci za homoseksualizm w Brunei. Elton John i George Clooney bojkotują hotele sułtana Brunei
- 22:38 Jennifer Lopez jako striptizerka w filmie "Hustlers"
- 22:38 Traficar zwraca 10% za przejazdy. Rusza promocja "10% wraca do Ciebie"
- 22:39 Netflix zapowiada serial "Już nie żyjesz". Wesoła wdówka Christina Applegate
- 22:40 IKEA z ekologiczną kampanią "Dobry klimat zaczyna się w domu"
- 22:40 Krzysztof Wilanowski dziennikarzem sportowym Radia ZET. Zastąpił Mirosława Szczepanika
- 22:40 „Studniówk@” z Wężem 2019 za najgorszy film roku
- 22:41 Tomasz Billik odpowiada za nowe projekty Heliosa, Jakub Bojan - Agory
- 22:41 18 kanałów w ramach „otwartego okna” w Cyfrowym Polsacie
- 22:42 Facebook wprowadza funkcję „Dlaczego widzę ten post?”. Pomoże kontrolować treści w Aktualnościach
- 22:42 Trzeci sezon „Domu z papieru” od 19 lipca w Netflixie (wideo)
- 22:42 Andrzej Dulka nowym prezesem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji
- 22:42 Filmy Paramount Pictures i reality MTV Polska w ofercie Ipli za 20 zł
- 22:43 Wielkanoc kontra Mirek w reklamie Ranigast Max (wideo)
- 22:44 Szefowie Comscore odchodzą z pracy po nieporozumieniach z zarządem
- 22:44 Ks. Kazimierz Sowa po 2 latach wraca do telewizji. Poprowadzi „Święte miejsca” w Travel Channel
- 22:45 Duży spadek oglądalności TVP1. Seriale TVP2 i „Fakty” hitami tygodnia
- 22:45 Trzy domy do wygrania w loterii Kasztelana
- 22:45 „1800 gramów” nowym filmem obyczajowym TVN. Magdalena Różczka w roli głównej
- 22:45 Apple tnie ceny swoich produktów w Chinach
- 22:46 B-life Botanicals - nowe napoje bezalkoholowe Kompanii Piwowarskiej
- 22:47 Paweł Heinze za Mariusza Piturę dyrektorem kreatywnym w Walk Creative
- 22:47 „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany, „Tygodnik Podhalański” najbardziej w dół
- 22:48 Artur Żmijewski ambasadorem marki Bracia Koral
- 22:48 Muzeum Polin po raz siódmy z akcją "Żonkile" na rocznicę powstania w getcie warszawskim. W gronie ambasadorów Brodka, Kurek, Kortez
- 22:48 „L.O.L. Surprise!” nowym magazynem Media Service Zawada
- 22:49 Ekumeniczna kampania "Znak świętego Floriana" na rzecz eliminacji zatruć czadem
- 22:49 Agencja AFP będzie walczyć z fake newsami na polskim Facebooku
- 22:49 ZPR Media poszerza działalność producencką
- 22:49 Pracodawcy przeciwko ograniczeniu możliwości rozliczania się firm za pomocą podatku liniowego
- 22:50 Ofeminin.pl: Martyna Wyrzykowska nową redaktor naczelną, Magdalena Ignatowicz menedżerem ds. rozwoju
- 22:51 Screen Network ma trzyletnią umowę z Cheil na 11,4 mln zł
- 22:54 WP SportoweFakty przed Onet Sport, w górę tylko Meczyki.pl i Sport.se.pl (TOP10)
- 22:55 Adam Małysz z pandą reklamuje Kredyt w Porządku od EnveloBanku (wideo)
- 22:55 Debiut „Chyłki” w TVN miał 1,99 mln widzów, a „Szóstki” - 1,14 mln
- 22:56 3,5 mln widzów „Sanatorium miłości”. TVP1 znokautowała konkurencję
- 23:00 Aleksandra Wojciechowska rozstała się z Radiem Gdańsk. "Zaczęło się ręczne sterowanie"
- 23:01 Produkcja A+E Networks Polska „Złoto Bałtyku” z premierą w 25 krajach Europy
- 23:11 Paweł Zielewski redaktorem naczelnym „Forbes Women”. Pismo od 4 kwietnia w sprzedaży
- 23:30 Polsat nowym liderem oglądalności w marcu, w dół TVN i TVP1. „M jak miłość” hitem
- 23:44 Problem z nowym badaniem rynku mediów w Polsce. Marketerzy zaniepokojeni brakiem porozumienia