Archiwum z dnia 2019.04.09
- 07:31 Publicum obsługuje Chinkalnię i Krainę Serów
- 08:22 Resi4Rent ma nową identyfikację wizualną
- 09:44 Jaki natrysk wybrać do łazienki - nowoczesny czy w stylu retro?
- 09:57 Roto NX: Bezpieczeństwo, niepowtarzalny styl oraz innowacyjność
- 12:33 Szukasz wytchnienia od zgiełku miasta? Odkryj Szczawnicę i jej uroki
- 14:52 Coraz więcej marek optycznych sprzedaje w Internecie, dlaczego to niebezpieczne dla twojego wzroku?
- 15:13 „Registry lock” – domenę .pl można teraz zabezpieczyć przed kradzieżą
- 16:01 Rozwiązania NetApp skracają czas uzyskiwania dostępu do kluczowych danych biznesowych dzięki niespotykanej wydajności
- 16:02 Sztuczna inteligencja (AI) inspiruje nowe trendy IT w bankach i towarzystwach ubezpieczeniowych
- 16:16 Anna Obuchowicz: z BGK do BNP Paribas Bank Polska
- 16:34 Technologia biometrii Fujitsu wdrożona na koreańskich lotniskach
- 16:57 „Tom i Jerry Show 4” na antenie Boomeranga
- 17:49 LV BET sponsorem sekcji niewidomych piłkarzy Wisły Kraków
- 18:11 LUX MED zwycięzcą „Złotej Listy Polskiego Zdrowia”
- 20:30 KLM: nowy system rozrywki pokładowej w samolotach Boeing 747
- 22:10 Good One PR dla centrum rozrywki Hulakula
- 22:12 Philips: procesor Philips P5 trzeciej generacji w telewizorach OLED
- 22:21 Dzieci pytają o przyszłość w kampanii rebrandingowej BNP Paribas Bank Polska (wideo)
- 22:21 Ben&Jerry's rozda 50 tys. lodów podczas Free Cone Day
- 22:22 Céline Dion dołączyła do grona ambasadorek marki L'Oreal Paris
- 22:22 Motorsport Network po przejęciu Autoklub.pl wszedł na polski rynek, Ryszard Turski dyrektorem prowadzącym
- 22:26 W Poznaniu zachęcają do picia kranówki
- 22:27 Sześcioro nowych konsultantów w Grayling Poland
- 22:29 Joanna Cegłowska za Huberta Wojciechowskiego dyrektorem marketingu i PR w PPL Porty Lotnicze
- 22:30 Coca-Cola postawiła na agencję Big Picture
- 22:30 "Więcej prywatności, więcej wolnego czasu" w telewizyjnej reklamie Somfy
- 22:30 Philips 329P9H - monitor 4K za 3869 zł
- 22:31 Woda Borjomi z nową strategią "Masz charakter"
- 22:32 Huawei: Będziemy największym producentem smartfonów na świecie
- 22:33 Ekspertki Lirene w nowej kampanii marki przekonują, że „sprawdziły na własnej skórze” (wideo)
- 22:34 „10 zł na zakupy w Żabce” w promocji Plusa
- 22:35 Robert Górski i Mikołaj Cieślak na rowerach w reklamie Orange na Kartę (wideo)
- 22:35 Drugi sezon „Polowania na ogród” w HGTV od 14 kwietnia. Prowadzi Dominik Strzelec
- 22:36 Co trzeci Polak na organizację świąt wielkanocnych wyda 300-500 zł
- 22:36 Player.pl w nowej wersji na Samsung Smart TV
- 22:37 Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników
- 22:37 „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w styczniu, „Kurier TV” stracił najwięcej
- 22:40 Jane Fonda na okładce „Vogue” promuje kobiety po pięćdziesiątce
- 22:41 Grupa ClickAd i Arteria tworzą spółkę ecommerce 360e-com. Jej szefem Krzysztof Łada
- 22:43 Umorzono sprawę karną wytoczoną dyrektorowi Muzeum Polin przez Magdalenę Ogórek. „Sąd nie zbadał sprawy, składam ponownie”
- 22:43 Organizacje reprezentujące przedsiębiorców apelują do polityków o powstrzymanie rozrzutności
- 22:44 Mobilna strona WP z większymi zdjęciami, widżetami i nowymi formatami reklamowymi
- 22:44 „Na start 3150 zł na rękę” - wielkopolska policja promuje się jako pracodawca (wideo)
- 22:44 Grupa 4Fun Media z 57 mln zł wpływów i 7,9 mln zł zysku w ub.r.
- 22:44 Powstanie trzeci sezon serialu "Obsesja Eve"
- 22:45 Kancelaria premiera zatrudni agencję interaktywną
- 22:45 Będzie rządowa kampania dotycząca segregacji odpadów, resort środowiska szuka agencji
- 22:45 Twitter planuje nowe oznaczenia wpisów ułatwiające dyskusję. „Lepiej wprowadźcie edycję postów”
- 22:45 Koniec serialu "Gra o tron". Aktorzy wspominają 10 lat na planie serialu
- 22:46 K2 przejmuje od Leo Burnett obsługę reklamową Samsunga
- 22:46 Onet startuje z cyklem dokumentów „Swoją drogą"
- 22:46 Do Polski wejdzie aplikacja do walki z marnowaniem jedzenia Too Good To Go. Na czele marketingu Magdalena Marzec
- 22:47 Piąty sezon serialu "Zadzwoń do Saula" dopiero w 2020 roku
- 22:48 Wspólny posiłek w nowej odsłonie kampanii Coca-Coli „Razem smakuje lepiej” (wideo)
- 22:48 Joanna Kulig zagra w serialu muzycznym Netflixa „The Eddy”
- 22:49 CMWP SDP krytykuje atak na Adama Michnika. Apeluje o kulturę osobistą i etykę dziennikarską
- 22:49 Udany debiut „Szansa na sukces. Opole 2019” w TVP2. 1,76 mln widzów
- 22:49 Monika Kuś p.o. rzecznika prasowego Polskiego Radia
- 22:50 Piotr Rytel szefem ds. rozwoju e-commerce w Gazeta.pl
- 22:50 Rosyjskie reality o sprzątaniu „Agentki czystości” w Zoom TV
- 22:52 Axel Springer ponownie pozywa producenta Adblocka Plus. Oskarżenie o łamanie praw autorskich
- 22:53 W badaniu Gemius/PBI nowe cechy socjodemograficzne internautów dot. dzieci, seniorów i zakupów
- 22:53 Maj w AXN: nowy serial medyczny „Nocna zmiana” i kontynuacje znanych tytułów
- 22:55 „Wiadomości” muszą sprostować informację nt. Bertolda Kittela z TVN24
- 22:56 Wydawnictwo Bauer wydaje miesięcznik poradnikowy „Opieka nad Seniorem”
- 22:56 Rzecznik Praw Obywatelskich pyta o pluralizm w Radiu Gdańsk
- 22:59 Michał M. Lisiecki: zostałem zgwałcony przez prawo. Apeluję do sędziów, mecenasów i prokuratorów o nieuleganie naciskom
- 23:00 Duży wzrost oglądalności „To był rok!” w nowym paśmie
- 23:11 Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 w nowej kampanii Orlenu (wideo)
- 23:33 Czabański: media prywatne mają korzenie w służbach PRL, mediów publicznych będziemy bronić jak niepodległości
- 23:39 Publicis Lion obronił budżet reklamowy BNP Paribas, Opus B agencją wspierającą. Mniejszy budżet na marketing w tym roku
- 23:40 Filmy z portfolio Agory w bazie Netflix. „Kolejny ważny partner”
- 23:45 TVP1 liderem oglądalności w I kwartale. TVN na czele w grupie komercyjnej