Archiwum z dnia 2019.06.04
- 08:54 Nowość w ofercie KRISPOL - energooszczędne okna FEN 82
- 09:04 Firma PETECKI ogłasza konkurs "Wygrywam, bo wiem"
- 09:16 Nowości armatury sanitarnej FERRO
- 09:31 Aluprof z Orłem Polskiej Stolarki 2019
- 09:56 Nowoczesne technologie pomogą w sprzątaniu
- 12:48 Panasonic wprowadza COMPASS 2.0 do zarządzania urządzeniami z Androidem
- 13:00 Urządzenia Panasonic TOUGHBOOK z certyfikatem Android Enterprise Recommended
- 13:16 BITEME!concept wygrał przetarg Winiary
- 13:55 Ceetrus Polska z ogólnopolską kampanią „Bezpieczne lato” w Centrach Handlowych Auchan
- 13:58 CEO koncernu Arçelik zdobywa Everest, by zwrócić uwagę na postępujące zmiany klimatyczne
- 14:40 Ile kalorii mają alkohole wysokoprocentowe i z czego są produkowane?
- 14:42 Huawei: partnerstwo branżowe dla zapewnienia bezpieczeństwa 5G
- 14:46 Letnie spotkania w ogrodzie
- 17:23 W McDoland's w Pucku mówią „Pò kaszëbskù"
- 20:25 Rekord FM zdecydowanym liderem w Radomiu
- 20:44 Ceneo wprowadziło karty podarunkowe
- 20:59 Serial „Detektyw Kate” od 11 lipca w 13 Ulica (wideo)
- 21:12 Po jednym wnioskodawcy zainteresowanym wolnymi częstotliwościami o charakterze społeczno-religijnym
- 21:25 Bajm, Maryla Rodowicz, Grzegorz Hyży w Uniejowie na Earth Festival Polsatu
- 22:00 Polsat liderem, TVP1 wyprzedziła TVN i TVP2. „M jak miłość” hitem
- 22:03 9 mln kart z logo PKO BP
- 22:20 LG rozpoczyna sprzedaż telewizora OLED 8K (wideo)
- 22:22 „Chrupnij kasę!” w loterii wafli Familijnych
- 22:30 Maskotki Superbakusiów i wyjazd do Legolandu w loterii serków Bakuś (wideo)
- 22:31 ING z digitalową kampanią „Jak dziś rozwijać biznes, by dobrze na nim zarabiać?”
- 22:32 Auchan wprowadza "Godziny ciszy" we wszystkich sklepach w Polsce
- 22:33 Mateusz Reiss przeszedł z agencji Today do Havas
- 22:35 Fuzetea w dwóch nowych smakach
- 22:35 Kubki z mazakami do wyrażania bliskości w promocji kawy Prima (wideo)
- 22:35 Live Nation kupiło agencję Go Ahead
- 22:36 Ruszyła kampania „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” (wideo)
- 22:37 Trójka i ZAiKS ogłaszają konkurs na dramat radiowy "Nasłuchiwanie: gościnność"
- 22:37 Krzysztof Iwiński: z Ogilvy do Grupy Walk
- 22:38 Marka mytaxi zmienia się we Free Now. Na początek nowy wygląd aplikacji i kanałów społecznościowych
- 22:39 Patryk Adamczyk szefem marketingu Grupy Absolvent
- 22:39 Piwo Łomża Pszeniczne 0,0% reklamowane jako „100% piwa, 0,0% alkoholu” (wideo)
- 22:39 Terminator ma być brutalny i ponury. Sarah Connor: I'll be back (wideo)
- 22:40 Robert Pattinson będzie Batmanem
- 22:40 Wyschnięta palma w centrum Warszawy ma zwracać uwagę na zmiany klimatu niszczące środowisko
- 22:40 Maluch zajada się bio serkiem w reklamie Carrefoura. W spocie Wojciech Mecwaldowski
- 22:40 Ben&Jerry's przejdzie w Paradzie Równości w Warszawie z postulatem równości małżeńskiej
- 22:40 Polacy maja do spłaty 708,4 mld zł kredytów, wartość kredytów hipotecznych przez 10 lat podwoiła się (infografika)
- 22:40 Plus: 50 proc. zniżki na pakiet no limit z aplikacją Plus Online
- 22:41 Byli partnerzy Ago Esports w nowej agencji Mexad Games
- 22:41 Comedy Central w nowej oprawie i z kampanią promocyjną na 25-lecie „Przyjaciół”
- 22:41 Trwa nabór do drugiej edycji Szkoły Pionierów PFR
- 22:41 TVP organizuje piknik z „Koroną Królów”
- 22:42 Nadawca TOK FM ze spadkiem wpływów i zysku, mniej z internetu. Liczy na wzrosty w roku wyborczym
- 22:43 Zmarł Maciej Parowski, pisarz science fiction i wieloletni redaktor „Fantastyki”
- 22:43 Hebe nowym klientem V&P
- 22:43 Reno 10x Zoom - nowy smartfon Oppo z dziesięciokrotnym zoomem w Polsce za 3499 zł (wideo)
- 22:43 Beyoncé jest Nali w zwiastunie filmu "Król lew" (wideo)
- 22:43 Cara Delevingne i Orlando Bloom w serialu "Carnival Row"
- 22:44 Cyber Marian stworzył grę mobilną "CyberJunk", w roli głównej jego sobowtór
- 22:44 Zobacz oficjalny zwiastun „Domu z papieru 3”. Premiera serialu 19 lipca w Netflixie
- 22:45 Marek Talarczyk nowym CEO Netguru
- 22:45 Jacek Chodziński: z Carat Polska do Ringier Axel Springer Polska
- 22:46 Maciej Musiał młodnieje w reklamie konta walutowego w PKO BP (wideo)
- 22:47 Agencja oS3 wygrywa przetarg reklamowy Duluxa
- 22:47 Anna Ciołkowska dyrektorem finansowym Wirtualna Polska Media
- 22:47 Apple zapowiada nowe wersje tvOS i watchOS. Wyświetlanie tekstów piosenek i App Store w smartwatchu
- 22:48 Dominik Łabuzek na czele kreacji w Heads Advertising
- 22:49 Magdalena Boczarska reklamuje infolinię „bez nonsensów” w T-Mobile (wideo)
- 22:50 TVP szykuje krytyczny dokument o Donaldzie Tusku, reżyserką autorka „Puczu”
- 22:51 „O mnie się nie martw” bez Joanny Kulig straciło 290 tys. widzów, TVP2 wiceliderem rynku
- 22:52 Heart & Brain przejmuje od Unlimited obsługę reklamową firmy Wonga
- 22:53 Michał Rachoń z kolejnym cyklem wywiadów w Polskim Radiu 24
- 22:55 Piotr Müller nowym rzecznikiem rządu, zastąpi Joannę Kopcińską
- 22:56 Brasil po wygranym przetargu przejął od Red8 obsługę reklamową Link4
- 22:58 WWDC: iOS 13 z ciemnym motywem i macOS bez platformy iTunes
- 22:59 Sony sprzedał Telewizji Polsat licencję do serialu "Niania". Emisja od 10 czerwca
- 22:59 Paweł Szaniawski: z „Rzeczpospolitej” do spółek radiowych ZPR Media. "To zwiększy naszą konkurencyjność na rynku informacyjnym"
- 23:00 1,7 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1 i TVP Sport. Finałowy mecz oglądało 3,16 mln osób
- 23:11 "Tygodnik Podhalański" oferuje darmowe reklamy za usunięcie billboardów przy zakopiance
- 23:22 Kasia Nosowska pokazana niemal identycznie w spocie ING i teledysku "Męskie Granie". "Podobieństwo niezamierzone"
- 23:40 Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce
- 23:48 Polsat liderem oglądalności, zyskały TVP1 i TVP2. Duży wzrost TVN7 w 16-49