Archiwum z dnia 2019.06.19
- 09:17 OKNOPLAST rusza z kampanią reklamową nowego okna PRISMATIC
- 09:24 WIŚNIOWSKI dla architektów. Marka partnerem programu Builder for the Future
- 09:43 Kolejne certyfikaty środowiskowe EPD dla Aluprof SA
- 09:53 MediaMarkt nagradza za dobre wyniki w nauce
- 10:11 Komfort na pilota. KRISPOL z promocją własnych napędów STARCUS
- 10:57 Innowacje i nowości w ogrodzeniach
- 12:00 Zofia Zborowska, Zuza Kołodziejczyk, Victor Borsuk zapewniają w nowej kampanii Galaxy S10, że #BędzieCoWspominać
- 12:21 Marian Kmita jednym z założycieli nowego stowarzyszenia MMA Polska
- 12:54 Polscy Darczyńcy przekazali już 1,5 mln zł na rzecz najmłodszych w Jemenie! Akcja UNICEF Polska trwa
- 13:24 Konspol po raz kolejny partnerem festiwalu The Color Run w Krakowie
- 13:33 Warszawski Wilanów z nowoczesną placówką stomatologiczną LUX MED
- 14:13 Idealny prezent na Dzień Dziecka
- 14:21 Pakowanie walizki: jak to zrobić szybko, sprawnie i jakich błędów unikać?
- 14:29 Imprezy plenerowe a kieszonkowcy
- 14:48 IFROGZ wprowadza bezprzewodowe słuchawki douszne AIRTIME Truly Wireless
- 16:40 Prawie 40 proc. Polaków kupuje dzieciom prezenty z okazji zakończenia roku szkolnego
- 17:07 PRESTIŻOWE WYRÓŻNIENIE DLA SOUDAL
- 17:10 Gdy giganci łączą siły
- 17:21 Jak docenisz Tatę w Dzień Ojca? Najciekawsze propozycje do 500 zł
- 17:42 LUX MED przejmuje dwa szpitale i ośrodek diagnostyczny Centrum Medycznego MAVIT od Założycieli oraz funduszu Resource Partners
- 18:10 Media Expert: "Płacimy za oceny!"
- 18:17 Big Picture odpowiedzialna za komunikację kampanii „Trzeźwo Myślę” Carlsberga
- 18:18 Kampania "Stop włamaniom do domów"
- 18:31 Sukcesja - proces czy moment?
- 19:00 Okulary dla gracza - jakie wybrać?
- 19:30 Dwie imprezy sportowe o randze Mistrzostw Europy będą się nawzajem promować
- 20:28 Orange Światłowód i Plus najlepszymi dostawcami internetu według Netfliksa
- 20:38 „Nowe ciało z Khloé Kardashian 3” w E! Entertainment
- 21:28 Piotr Szatyński: z Zenith do Codemedia
- 22:08 RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Eska wyprzedziła Trójkę
- 22:16 Ilona Drzewosowska i Mirosław Dąbkowski w Stars
- 22:21 MediaMarkt w promocji daje zniżki za piątki i szóstki na świadectwach szkolnych
- 22:25 TVN24 BiS i HGTV w jakości HD w Cyfrowym Polsacie
- 22:32 HMD Global z nowym centrum cyfrowym. Dane użytkowników Nokii przeniesione do Finlandii
- 22:35 McDonald’s chce, żeby do 2025 roku jego opakowania były biodegradowalne
- 22:38 Milion przejazdów hulajnogami Lime w Warszawie. Najdłuższy kurs liczył 26 kilometrów
- 22:39 Przez ostatnie 10 lat zwiększył się dystans między najbogatszymi i najbiedniejszymi krajami Europy. Polska oddala się od najbogatszych krajów UE
- 22:40 Plus zachęca do "zabrania internetu na wakacje"
- 22:41 Wydawnictwo Egmont wydaje magazyn dla dzieci "Robot Trains"
- 22:41 GPD Agency promuje masy śmietanowe Dr. Oetkera
- 22:42 Szymon Majewski na basenie reklamuje abonamenty Plusa za pół ceny
- 22:42 Maciej Stojek i Artur Koczergo: z Duda Polska do Walk Creative
- 22:43 Pogoda, „Wiadomości” i Skoki narciarskie w Wiśle najdroższe w lipcowym cenniku TVP
- 22:44 Havas Media pozostaje domem mediowym Black Red White
- 22:44 Wydawca „Wprost” nie musi przepraszać Nowaka za krytykujące go komentarze internautów
- 22:45 Orange Polska podnosi prędkość światłowodu i zmienia ofertę Orange Love
- 22:45 TVN7 w najbliższą niedzielę pokaże specjalny odcinek „Big Brothera”
- 22:46 Himesh Patel i Hugh Laurie w serialu "Avenue 5"
- 22:47 PKN Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu i kultury
- 22:47 „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w kwietniu, tylko „Obserwator Lokalny” na plusie
- 22:48 Inea z najszybszym internetem stacjonarnym, Play wygrywa w sieciach mobilnych. Półroczne wyniki PRO Speed Test
- 22:48 "W deszczowy dzień w Nowym Jorku" - nowy film Woody'ego Allena. Selena Gomez uwodzi Timothée Chalameta
- 22:49 Łukasz Kijek w nowym programie „Studio Biznes” na Gazeta.pl (wideo)
- 22:49 Wystartowały zdjęcia do prequela serialu "Gra o tron". Za reżyserię odpowiada S.J. Clarkson
- 22:49 Michał Gąsiorowski wraca do relacjonowania Formuły 1 w Eleven Sports
- 22:50 Nowy serial „Zameldowani” od 4 lipca w ATM Rozrywka
- 22:50 13 września premiera filmu "Piłsudski"
- 22:51 K2 wypłaci 1,2 mln zł dywidendy, Maciej Klepacki w radzie nadzorczej
- 22:51 Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Iberion. W zarządzie redaktor naczelny Pikio.pl
- 22:51 „Lato, muzyka, zabawa” - rusza wakacyjna trasa TVP2. Koncerty w 10 miastach Polski
- 22:52 Onet przed "Gazetą Wyborczą" najczęściej cytowanym medium w maju. Wirtualnemedia.pl w czołówce
- 22:54 TVP Sport przejmuje po nc+ transmisje PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych
- 22:54 Radio ZET z letnią ramówką. Nowością "Znajdź Nosela", znika "Gość Radia ZET"
- 22:54 Gremi Media sprzedało agencję ComPress
- 22:54 TVP2 pracuje nad nowym codziennym magazynem „Remontowi”. Premiera jesienią
- 22:55 Aviva tworzy markę ubezpieczeń dla kierowców Teraz, piosenka O.N.A. w reklamach
- 22:55 Facebook wprowadza kryptowalutę Libra. Będzie obsługiwana przez aplikację Calibra
- 22:56 Grażyna Bochenek zwolniona z Radia Rzeszów. HFPC: Dyskryminacja apolitycznego dziennikarza
- 22:58 Joanna Parczyńska zwolniona z „Gazety Wyborczej”, dział wideo włączony do newsroomu Wyborcza.pl
- 23:02 Nadawcy chcą być partnerami z KRRiT przy projekcie badania mediów
- 23:03 ZPR Media: Renata Krzewska prezesem za Marcina Gębalę, Anna Sobota w zarządzie
- 23:09 21 kolejnych nominacji dla polskich agencji na Cannes Lions (wideo)
- 23:11 Podwyżki w mBanku. „Powodem wzrost opłaty na BFG o 77 proc. oraz na KNF o 46 proc.”
- 23:30 Letnia ramówka Trójki: więcej muzyki, mniej publicystyki
- 23:50 Dziennikarskie śledztwa i reportaże zapewniły „Gazecie Wyborczej” najwięcej subskrybentów w internecie. „Nie ma magicznej formuły”
- 23:55 Ryszard Solski o rankingu ZFPR: niektóre agencje deklarują fee income jak Himalaje, ale zysk mają jak Górka Szczęśliwicka