Archiwum z dnia 2019.09.24
- 01:54 Adrian Kubicki: z PLL LOT na szefa Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku
- 10:07 W marynarskim stylu
- 10:12 Urodzinowe prezenty od marki WIŚNIOWSKI, czyli pakiet promocji na 30-lecie
- 12:19 Wielka loteria urodzinowa Lewiatana
- 12:20 INC partnerem InnerValue
- 13:05 Czego nie lubią nasze kolana?
- 13:10 Frisco.pl jako pierwszy supermarket w Polsce z European Chicken Commitment
- 14:03 Colian Logistic świętuje dziesięć lat działalności
- 15:29 Małe centra handlowe tracą klientów
- 16:02 PaintOn – artystyczne imprezy integracyjne dla każdego
- 16:13 Technologia – hamulec czy źródło rozwoju?
- 16:33 Zortrax Endureal - przemysłowa drukarka 3D trzeciej generacji (wideo)
- 16:48 Lizzie Fox, Rebecca Quinn i Brett Boydstun w HBO Max
- 18:53 Odkryj smaki jesieni – przepisy na dania z grzybami
- 18:53 Odkryj smaki jesieni – przepisy na dania z grzybami
- 18:54 Grzybobranie: co zrobić z darów lasu?
- 18:55 Jesienne rajstopy dla kobiet w ciąży
- 18:55 Jak ulżyć nogom w trakcie wielogodzinnych podróży za kierownicą?
- 18:58 Jesienna garderoba nie musi być nudna
- 19:00 Biurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?
- 19:35 Magdalena Rigamonti z cyklem podcastowych wywiadów w serwisie TOK FM
- 21:55 „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w lipcu, wszystkie tytuły ze spadkami
- 22:08 Turecki serial „Narzeczona ze Stambułu” od 30 września w Zoom TV
- 22:18 Koniec plastikowych zabawek w zestawach Burger Kinga
- 22:24 Henkel wybrał agencję TBWA do globalnej obsługi marek kosmetycznych
- 22:30 „Zaopiekuj się rzeką” - apeluje muzycznie WWF Polska (wideo)
- 22:30 RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Złote Przeboje Puls wypadło z podium
- 22:33 Paulina Drażba współprowadzącą "Na tapecie" w Polsat Cafe
- 22:33 Kobiety budują lepszą przyszłość m.in. dla swoich córek w kampanii „Chcę dla niej lepszego świata. Ty też?” (wideo)
- 22:34 Vileda promuje suszarkę Infinity kampanią „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź”
- 22:36 Michelin przygotował mural uczulający na bezpieczeństwo na drogach
- 22:36 GG ma milion aktywnych użytkowników miesięcznie. Komunikator uruchomił własny sklep internetowy
- 22:39 Wyborowa w nowej butelce. W reklamach Maciej Zakościelny
- 22:40 Roman Terelak: z dentsu X do MasterBrand
- 22:40 Startuje platforma Mój GOV. Wszystkie usługi e-administracji w jednym miejscu
- 22:40 Film „El Camino: Breaking Bad” od 11 października w Netfliksie (wideo)
- 22:40 Samsung: nowy smartfon Galaxy A20s
- 22:41 Wirtualna Polska uruchamia infolinię dla niesłyszących użytkowników poczty WP i o2
- 22:41 Filmy wideo z ankietami, treści AR i grywalne reklamy - Facebook wprowadza nowe formaty dla marek
- 22:41 Apple otwiera po remoncie swój prestiżowy salon na Fifth Avenue
- 22:41 Krakowska kuria usunęła z komunikatu, że zwolnione pracownice są niezamężne. „Zarządzenie Kościelnego Inspektora Ochrony Danych
- 22:42 Dzieci domagają się od dorosłych proekologicznych działań w kampanii ING
- 22:44 Dobra decyzja o remoncie kuchni reklamują kredyt w mBanku (wideo)
- 22:44 Marcin Dybuk rzecznikiem prasowym Ergo Hestia. Zastąpił Arkadiusza Brulińskiego
- 22:44 „Polska się zmienia” nowym autorskim programem National Geographic. Emisja od 30 września
- 22:45 Waśko, Przybysz, Dąbrówka, Łaszyn i Mitraszewski w Radzie Etyki Public Relations
- 22:46 Ireneusz Krosny "Bez gadania" reklamuje Santander Consumer Bank
- 22:46 Samsung Galaxy Fold w pierwszych testach. Nie jest dobrze, łatwo go zarysować nawet paznokciem (wideo)
- 22:49 Tinder stworzył swój pierwszy interaktywny serial „Swipe Night”. Właściciel aplikacji planuje dalsze inwestycje w wideo
- 22:49 „Znajdź to, co najważniejsze” - ogolony młody ojciec w spocie Allegro Smart! (wideo)
- 22:50 "Kraina lodu 2" pod koniec listopada w kinach (wideo)
- 22:53 Tylko 622 tys. widzów „The Wall. Wygraj marzenia”. Oglądalność teleturnieju po przeniesieniu do TVP2 spadła o połowę
- 22:53 „Rodzinka.pl” w nowym paśmie straciła 220 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
- 22:53 iPhone 11 Pro Max odporny na upadki, ale nie tak jak Samsung Galaxy Note 10+ (wideo)
- 22:55 Przedstawiciele branży reklamowej rzadziej korzystają z telewizora niż przeciętny Polak, Częściej oglądają seriale na żądanie
- 22:55 1,52 mln widzów nowego serialu „39 i pół tygodnia”. TVN liderem w grupie komercyjnej
- 22:56 Dziennikarz Radia Opole słabo dysponowany podczas wywiadu. „Konsekwencje leczenia farmakologicznego” (wideo)
- 22:57 Widownia „Wojennych dziewczyn” rośnie z odcinka na odcinek. TVP1 liderem
- 22:57 Trzeci sezon „Śladu” od 20 października w Polsacie. Emisja raz w tygodniu po „W rytmie serca”
- 22:59 „Love Island. Wyspa miłości” daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49
- 23:00 Założyciel Soku z Buraka prowadzi dla warszawskiego ratusza profile w social media. Dąbrowa: niech mi ktoś pokaże jego hejterski wpis
- 23:33 „Rolnik szuka żony” zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVP1 nokautuje konkurencję
- 23:40 Przedwyborcza debata w TVP1 i TVP Info za tydzień. Prowadzącym Michał Adamczyk
- 23:44 Kuba Wątły uruchamia Halo.Radio. Wśród prowadzących Żakowska, Kurkiewicz, Rogaska, Gluza