Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 2 do 22 września 2019 roku, wyniosła 604 tys. osób. Przełożyło się to na 6,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,95 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ninja-warrior-polska-program-polsat-kiedy-emisja-jaka-ogladalnosc,7170839644468865a ##
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 743 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVN, której udział w tym paśmie wynosi 9,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (9,35 proc.), a czwarte - TVP2 (6,18 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-2-wyniki-ogladalnosci-2-sezon-pierwszy-tydzien,7173202577991297a ##
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 Polsat jest wiceliderem rynku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jesienna-ramowka-polsatu-3-nowosci-nina-terentiew-komentarz,7170851369907841a ##
Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.
W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiają się nowi mieszkańcy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy są też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.

Nagrodą główną dla zwycięskiej pary będzie 100 tysięcy złotych. Swój udział w audycji mają także widzowie - mogą za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy oglądać dodatkowe materiały video (dotychczas przynajmniej 1 raz z mobilnej aplikacji „Love Island. Wyspa miłości” skorzystało 80 tys. osób). To oni mają też decydujący głos i wpływ na rozwój wydarzeń.
Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-zawsze-warto-polsat-przegrywa-z-konkurencja,7170839991597185a ##











