Archiwum z dnia 2019.10.02
- 13:34 Familijne jesienne aktywności w telewizji i kinach
- 13:47 Ostre i meksykańskie smaki w kuchni
- 14:11 Apple Pay w Banku Pocztowym i EnveloBanku
- 15:14 Stratosfera wygrała przetarg Maspexu
- 15:52 PPG dokłada kolorowe cegiełki do murów Cieszyna
- 17:07 Naruszasz czyjeś prawa autorskie na Instagramie? Sprawdź, czy aby na pewno
- 21:25 Dimitri Maex globalnym CEO w agencji Reprise
- 21:42 Cohn&Wolfe odpowiada za launch marki Mr Jeff w Polsce
- 21:54 John-Paul Pietrus autorem zdjęć do kampanii centrów Designer Outlet
- 22:00 Aldi z Klubem Gaja zasadzi 2800 drzew. Rusza 17. edycja „Święta Drzewa”
- 22:17 SGB-Banku i banki spółdzielcze wprowadzają Garmin Pay
- 22:30 Unique One przygotowała loterię „Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé"
- 22:30 Radio Szczecin liderem słuchalności, Złote Przeboje Na Fali z dużym wzrostem
- 22:32 Piwo Bud wchodzi do sprzedaży w Polsce, kampania oparta na eventach
- 22:33 McDonald's z nową kampanią employer brandingową
- 22:33 Malina Błańska odchodzi z Wirtualnej Polski i stawia na własny kanał youtube'owy
- 22:34 Prezerwatywy od Saint Laurent, w reklamie Anja Rubik
- 22:36 Temat braku samoakceptacji wśród kobiet w nowej kampanii Sloggi (wideo)
- 22:37 Na Ukrainie coraz mniejsze bezrobocie, ale wciąż dwukrotnie wyższe niż w Polsce
- 22:39 Velvet rusza z loterią „Na wszystko, co kochasz”
- 22:39 Noblebet sponsorem głównym Śląska Wrocław
- 22:40 Nat Wolff zagra w serialu "Bastion". Za reżyserię i scenariusz odpowiada Josh Boone
- 22:40 Flegamax walczy z mokrym kaszlem (wideo)
- 22:40 Fundusze venture capital zainwestowały w trzecim kwartale br. 459 mln zł w polskie spółki
- 22:41 SuperDrob reklamuje Kurczaka Sielskiego (wideo)
- 22:41 Scarlett Johansson w filmie "JoJo Rabbit" wyjaśnia czym jest miłość
- 22:41 Linda Hamilton walczy z terminatorami w "Terminator: Mroczne przeznaczenie"
- 22:42 Piotr Dobrowolski: z „Super Expressu” do Weszło.com
- 22:42 ING udostępnia skutery i hulajnogi w akcji „Hulaj bez spalin”
- 22:42 Stacy Ligas na czele KPMG w Polsce
- 22:43 Google wprowadzi aplikację Personal Safety. Będzie alarmować o wypadkach drogowych
- 22:43 Bartosz Studenny prezesem agencji Artefakt
- 22:44 Revolut ze wzrostem przychodów o 354 procent i stratą 32,8 mln funtów. Z aplikacji korzysta 7 mln użytkowników
- 22:44 Merlin Group uruchomiła sklep dla firm BiznesiKultura.pl
- 22:44 Discovery Channel z nową identyfikacją wizualną
- 22:45 Inspekcja Handlowa: sklepy źle oznaczają warzywa i owoce, „Polska” przy produktach z zagranicy
- 22:45 Rafał Mrowicki przechodzi z Radia Gdańsk do „Dziennika Bałtyckiego”
- 22:45 Claes Meyer zu Allendorf zamiast Michała Grzybkowskiego prezesem Beyond.pl
- 22:45 Debatę wyborczą w TVP1 oglądało 1,2 mln widzów, w TVP Info 727 tys., a w TV Republika - 2,5 tys.
- 22:46 Wydawca „Pytania na Śniadanie” zawieszony za piosenkę Ronniego Ferrari z aluzjami do seksu i narkotyków
- 22:46 Nowy film „6 Underground” od 13 grudnia w Netfliksie (wideo)
- 22:47 4,2 mln widzów meczu Francja-Polska, ME w siatkówce najchętniej oglądane w TVP1
- 22:49 Dorota Bugajska-Marzec wiceszefem wydawców strony głównej Interii
- 22:49 Stowarzyszenia Twoja Sprawa alarmuje w kampanii, że „pornografia uzależnia dzieci” (wideo)
- 22:49 Michał Bugno dołączył do Polsat Sport
- 22:49 Nowe śledztwo w sprawie technologicznych gigantów. Chodzi o dyskryminację mniejszych przedsiębiorców
- 22:49 Dawid Posiadło wyruszy w akustyczną trasę koncertową
- 22:50 Nowe konkursy na częstotliwości KRRiT w Strzegomiu i Paprotni
- 22:51 Wycena Wirtualnej Polski przekroczyła 2 mld zł, rekordowa cena akcji w historii spółki
- 22:51 PKO BP rusza z przetargiem digitalowym
- 22:52 Bank Millennium połączył się z Euro Bankiem. Marka eurobank zniknie w połowie listopada
- 22:52 „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku, 948 tys. zł z reklam
- 22:53 Estera Flieger odchodzi z „Gazety Wyborczej”. „Chciałabym pozostać w dziennikarstwie”
- 22:53 „Europa filmowa”, „Seriaale” i „Motywy filmowe” jesiennymi nowościami TVN Fabuła
- 22:54 Mikołaj Szymborski zrezygnował z funkcji dyrektora marketingu Legii Warszawa. Mikołaj Wójcik szefem komunikacji
- 22:54 Monika Krasińska po 17 latach odeszła z Polskiego Radia Katowice. „To już nie jest moje radio”
- 22:55 Carrefour w loterii konsumenckiej rozda nagrody za 4 mln zł (wideo)
- 22:55 "Przewodnik Katolicki" zmienia papier. Powodem troska o środowisko
- 22:55 Księżna Meghan i książę Harry pozywają "Mail on Sunday"
- 22:57 „Jaka to melodia?” z Brzozowskim ma więcej widzów niż z Norbim, TVP1 wiceliderem
- 22:58 Prezes NIK w pozwie dot. reportażu „Superwizjera”. Chce przeprosin, sprostowania i zapłaty na cel społeczny
- 23:00 Kilkadziesiąt osób zwolnionych z biura reklamy TVN Media. "Nie ma planów zwolnień grupowych"
- 23:05 KRRiT podzieliła środki z abonamentu rtv. TVP dostanie 331 mln zł, Polskie Radio - 159 mln zł
- 23:09 Facebook wykluczy opinie i materiały satyryczne z programu walki z fake newsami. „Uchyla furtkę do braku ingerencji w treści”
- 23:20 Allegro cenniejszym źródeł informacji zakupowych niż Google
- 23:44 Chillizet z nową ramówką, profilem muzycznym i hasłem „Jest dobrze”. Urszula Prussak dyrektorem muzycznym
- 23:52 TVP1 liderem we wrześniu, TVN na czele w grupie 16-49. „M jak miłość” hitem
- 23:55 MotorTrend startuje w Polsce, amerykański serwis motoryzacyjny w ofercie Player.pl