W nowym logotypie Discovery Channel zostaje globus, który od lat był kluczowym elementem identyfikacji marki. - Wirująca kula ziemska w literze „D” jest potwierdzeniem prawdziwie globalnego charakteru kanału. Jednocześnie nowy napis „Discovery” ma prosty, nowoczesny charakter - informuje biuro prasowe stacji.
- Globalna inicjatywa rebrandingu Discovery Channel docenia dziedzictwo stacji, nadając jej jednocześnie odświeżony charakter na przyszłość. Discovery Channel to marka uwielbiana przez widzów na całym świecie za prawdziwe historie i nietuzinkowych bohaterów. Podobnie jest w Polsce. Tworzymy świetne produkcje, nie boimy się wyzwań i nowych pomysłów - jeździmy poza cywilizację, pokazujemy pracę osób wykonujących najtrudniejsze zawody, obalamy mity. Dzięki nam widzowie poznają świat takim, jakim jest. Ten właśnie charakter podkreśla nowoczesne logo - komentuje portalowu Wirtualnemedia.pl Przemysław Kwiatkowski, dyrektor kanałów factual w TVN Discovery Polska.

Wraz z nową identyfikacją Discovery Channel Polska promuje najważniejsze pozycje z październikowej ramówki, w tym m.in.: nowy program o pracy służby celno-skarbowej „Nic do zgłoszenia”, czy „Strażaków”, a także drugi sezon „Lotniska”, dziesiątą serię „Gorączki złota”, czy kolejną odsłonę „Brudnej roboty - Czystego zysku”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/discovery-polska-wyniki-finansowe-przychody-i-zysk-w-2018-roku-nadawca-metro-z-10-3-mln-zl-wplywow-i-14-6-mln-zl-straty,7170835456100481a ##
W ub.r. Discovery Polska zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 6,2 proc. do 96,36 mln zł oraz zysku netto z 25,65 do 5,3 mln zł. Firma tłumaczy do spadkiem oglądalności jej stacji.











