Archiwum z dnia 2020.09.21
- 01:01 Morizon i Gratka ze wspólną ofertą dla pośredników nieruchomości, publikacja ofert także na Allegro
- 11:50 Klienci MediaMarkt decydują, które szkoły otrzymają sprzęt komuterowy
- 12:13 Marta Święcicka awansowała w PR Calling
- 14:34 AIB znów pod żaglami – Regatta Business Poland
- 16:25 Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
- 19:26 Bank BNP Paribas z nową kampanią promującą kredyty dla przedsiębiorców z gwarancją de minimis BGK (wideo)
- 19:54 Raport CERT Orange: zwiększona liczba ataków phishingowych z użyciem fake newsów w sieci
- 20:25 Polski oddział Ogilvy zajmie się obsługą Amazona
- 21:17 Commfort Group to teraz Commfort Public & Trade Relations
- 21:26 Havas Group przejmuje udziały w Camp+King
- 21:40 Alicja Górka-Pruszczak: z Havas PR do Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
- 22:08 Robert Lewandowski pozwany przez byłego menedżera o 39 mln zł, chodzi m.in. o umowy reklamowe
- 22:10 Piłkarze Bayernu Monachium przesiedli się do elektrycznych samochodów Audi
- 22:31 Research Collective będzie realizować badania ilościowe na zlecenie Kantar Polska
- 22:35 Onet wyprzedził WP.pl w informacjach i publicystyce, mocno w górę Polsatnews.pl i Wyborcza.pl (TOP10)
- 22:36 Lady Gaga w reklamie nowych perfum Valentino zachęca do wyrażania siebie (wideo)
- 22:37 Costa Coffee Home Edition nowym klientem Big Picture
- 22:38 „Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu” - eObuwie reklamuje kolekcję na jesień i zimę (wideo)
- 22:39 Microsoft Teams wkrótce z nowymi funkcjami
- 22:39 RMF FM liderem w Krakowie. TOK FM awansowało z 11. na 2. miejsce
- 22:40 Multikino przed epidemią ze spadkiem wpływów i zysku. Mniej z biletów i reklam, więcej z przekąsek i napojów
- 22:41 Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety
- 22:41 Allegro przez kolejne 7 lat z InPostem, testuje natychmiastowe dostawy do Paczkomatów
- 22:42 Burger King wymienia składniki na opakowaniach Whopper, aby podkreślić ich naturalność
- 22:42 Barilla w nowej reklamie podkreśla rolę domowego stołu na całym świecie (wideo)
- 22:43 Wpływy reklamowe Jedynki zmalały o 16 proc., a Trójki o 9 proc. Polskie Radio wydało 51 proc. więcej na promocję i doradztwo
- 22:44 Magdalena Gajewska-Bogacz w zarządzie Albedo Marketing
- 22:45 Kaufland potroił zysk w Polsce. Wpływy 7 proc. w górę, 628 mln zł z usług reklamowych
- 22:46 Lux Veritatis dostanie kilka mln zł z Funduszu Sprawiedliwości na Centrum Ochrony Praw Chrześcijan
- 22:46 WPP konsoliduje zespoły Sudler, tworząc nową agencję VMLY & Rx
- 22:47 Norbi i Dawid Furch prowadzącymi poranne pasmo w Radiu Rekord
- 22:47 iOS 14 z udoskonalonymi widżetami i lepszą obsługą wiadomości. „Bez rewolucji, idzie w kierunku Androida”
- 22:47 HBO zapowiada serial "Industry"
- 22:48 Radio Dla Ciebie zwiększyło wpływy i zysk. Mocno w górę pensje prezesa i dyrektorów, w br. kurczą się przychody reklamowe
- 22:48 Teleturniej „Milionerzy” stracił 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49
- 22:48 PepsiCo Europe tworzy nowy zespół ds. mediów i agencji kreatywnych
- 22:49 Artegence ze wzrostem wpływów o 59 proc., coraz więcej kampanii poza internetem
- 22:49 Kto powinien podpisywać sprostowanie prasowe?
- 22:49 Tom Hardy nowym Jamesem Bondem
- 22:49 Długi alimenciarzy sięgają niemal 11,4 mld zł
- 22:50 1,16 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie
- 22:51 Wpływy Legimi 111 proc. w górę, niebawem debiut giełdowy
- 22:51 805 tys. widzów „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show”. Polsat stacją trzeciego wyboru
- 22:52 Olga Tokarczuk dostała nagrodę „La storia in un romanzo 2020”
- 22:52 Po 10 latach Magdalena Zdunikowska rozstała się z ViacomCBS
- 22:53 Ipsos ze wzrostem wpływów o 10 proc. i 6,1 mln zł zysku. Epidemia opóźniła część badań
- 22:53 Polsat kupił resztę udziałów nadawcy Fokus TV i Nowa TV. ZPR Media wycofuje się z rynku nadawców telewizyjnych
- 22:53 Oracle i Walmart mają zainwestować w spółkę TikTok Global. Amerykański sąd wstrzymał restrykcje administracji Trumpa wobec WeChat
- 22:53 Ożywienie sprzedaży w naszym kraju traci moc
- 22:53 388 tys. widzów debiutu „Kto odmówi pannie młodej?” w TVN7
- 22:54 Fakt.pl na czele portali dzienników. Zyskały witryny „DGP” i „PB”, w dół Rp.pl, Wyborcza.biz i Przegladsportowy.pl
- 22:57 Wydawca Pikio.pl: wpływy 79 proc. w górę, rekordowy zysk netto
- 22:58 „Przyjaciółki 16” straciły 400 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49
- 22:59 1,64 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny w 16-49, ma 20 proc. udziału w rynku
- 23:00 Lider branży futrzarskiej opisał ofertę reklamową od TV Republiki i „Gazety Polskiej”. Sakiewicz: absurdalne kłamstwa
- 23:05 „Hotel Paradise 2” z większą widownią niż „Big Brother”
- 23:15 Szydłowska, Masłowska, Mazolewski, Lanek, Wrona i Cegielski w jesiennej ramówce newonce.radio
- 23:33 Superstacja ze spadkiem wpływów o 12 proc. Mniej na wynagrodzenia, zmalały odpisy
- 23:50 Agencja obsługująca fanpage Disneya przeprasza za polubienie wpisu o „Mulan” bez „wepchanych na siłę murzynów i lgbt”
- 23:55 Edward Miszczak: ludzie chcą braterskiej telewizji, aby gwiazdy były blisko, rozumiały ich świat