Wydawca podkreśla, że dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu. Będzie to możliwe dzięki umowom partnerskim, w myśl których ogłoszenia będą promowane w mediach należących do RASP (m.in. Onet.pl, Business Insider Polska, Forbes.pl, Noizz.pl) oraz mediach Polska Press Grupy (naszemiasto.pl, polskatimes.pl oraz kilkadziesiąt serwisów lokalnych).
- Współpraca Morizona i Gratki z siecią największych serwisów internetowych stwarza wyjątkową kombinację mediów, która umożliwia naszym klientom dotarcie do niemal wszystkich użytkowników poszukujących aktualnie domów, mieszkań lub działek. To ogromny przełom dla całej branży - ocenia Jarosław Święcicki, prezes Grupy Morizon oraz Gratki.
Wiosną grupa Ringier Axel Springer Media stała się większościowym udziałowcem MZN Property – wydawcy serwisu Morizon.pl oraz wyłącznym właścicielem serwisu Gratka.pl. - Uruchomienie wspólnej oferty to doskonała wiadomość dla ich klientów i użytkowników, którzy otrzymują wyjątkowe narzędzie do realizacji swoich celów biznesowych – komentuje Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media.

W połowie sierpnia obie marki rozpoczęły wspólne działania reklamowe w telewizji oraz mediach cyfrowych. Spoty reklamowe emitowane są w TVN i Polsacie, a także kanałach tematycznych tych stacji.
Kontrolny pakiet akcji MZN Property został kupiony przez Ringier Axel Springer Media pod koniec kwietnia, a w połowie lipca kupiona spółka złożyła wniosek o wycofanie jej z warszawskiego rynku giełdowego.











