Archiwum z dnia 2022.06.21
- 01:03 Koniec problemów z odbiorem kanału Wydarzenia24
- 01:05 Ukraina zakazuje rosyjskiej muzyki i książek. W Mołdawii blokada transmisji rosyjskich programów informacyjnych
- 01:08 Jeden z kanałów MUX-1 w DVB-T2, ale bez kodeka HEVC? Jest wniosek do UKE
- 01:10 Shopee z nową reklamą. Bohaterowie tańczą w rytm "Kaczuszek"
- 01:22 Orlen dostał zgodę KE na kupno Grupy Lotos. Marka Lotos zniknie jesienią?
- 01:30 Play za 1,8 mld zł sprzedaje 50 proc. sieci światłowodowej UPC Polska
- 01:32 Część widzów tylko z TVP. „Opozycja może kwestionować wyniki wyborów”
- 09:37 Pomysł na kuchenną wyspę
- 10:00 Less waste w MediaMarkt - teraz zamiast kupować możesz wynajmować
- 10:49 Superior Taste Award 2022 dla Majonezu Kieleckiego
- 11:41 JemyJemy warzywne zupy kremy
- 11:58 Wolt wprowadza w Warszawie innowacyjną usługę - subskrypcję Wolt+
- 13:40 AlphaDevelopers otwiera platformę dla deweloperów
- 14:55 Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel
- 15:03 Games Box 24 czerwca zadebiutuje na rynku NewConnect!
- 15:10 Karolina Jarocka dołącza do NFQ
- 15:27 Kiedy sen może zabrać życie… Historia małego Patryka
- 16:23 Gdzie warto wybrać się podczas GinWeeka?
- 16:25 Ciekawostki o ginie, o których nie miałeś pojęcia!
- 16:27 GINWEEK – RUSZA NOWY FESTIWAL POŚWIĘCONY KULTURZE GINU!
- 18:37 Jak zorganizować pracę ponad granicami?
- 19:34 Adamowi Andruszkiewiczowi doradza 21-letnia działaczka jego stowarzyszenia
- 20:02 Emirates wprowadzają usługę odprawy w domu
- 20:14 RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, Eska awansowała na podium
- 20:39 Moda na zero waste, czyli wielki sukces wyprzedaży garażowej Laurelli
- 21:20 Wymieniamy okna – gdzie oddać zużyte wyroby?
- 21:36 Reżyser Aleksander Kropidłowski w Bluebird Artists Management
- 22:05 BrandBuddies tworzy jednostkę managementu twórców internetowych
- 22:20 Marcin Dorociński w nowej reklamie Santander Banku zwraca się do nastolatków
- 22:29 Rosja blokuje stronę internetową brytyjskiej gazety "The Daily Telegraph"
- 22:35 Wawel rusza z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
- 22:37 Nośniki Digital Signage w salonach Grupy Polsat Plus w całej Polsce
- 22:40 PKO BP reklamuje pożyczkę "na chwile warte historii"
- 22:41 Freundschaft powiększa się o team kreatywny. Dołączyli Sylwia Has i Johan Pasternak
- 22:41 Winiary z loterią „Sosy Winiary robią różnicę”
- 22:42 Canal+ i Polsat wspólnie wyprodukują serial "Sortownia"
- 22:43 Adrian Borecki kolejnym reporterem prowadzącym krótsze wydania „Wiadomości”
- 22:43 W TVP1 wystartował codzienny nowy kolumbijski serial „Bolivar”
- 22:44 Hand Made obroniła obsługę marki Kozel
- 22:44 Antybaton marki Łowicz reklamowany przez Feeders Agency
- 22:44 Od początku roku długi transportu wzrosły do niemal 2,5 mld zł
- 22:45 Canal+ Sport startuje w Czechach i na Słowacji. Atutem transmisje z Premier League
- 22:45 Pod koniec roku wystartuje CNN Business Arabic
- 22:46 Telegram ma 700 mln użytkowników miesięcznie. Aplikacja wprowadza wersję Premium
- 22:46 CDA zwiększa dostępność w telewizorach Smart TV. Na liście Sharp, Grundig i Blaupunkt
- 22:46 W lipcu najdroższa reklama w TVN przy "Faktach"
- 22:47 Google chce lepiej chronić nastolatków. Chodzi o wyświetlanie reklam i kontrowersyjnych treści
- 22:47 Rosnące koszty życia dobijają młodych
- 22:47 Zalando przejęło markę modową Highsnobiety
- 22:47 60 tys. zł za spot przy meczach siatkówki w TVP
- 22:47 Czy pizza może kosztować kilka euro?
- 22:48 Maciej Paciorek: ze Ströer Polska na dyrektora sprzedaży i członka zarządu Screen Network
- 22:48 Dentsu tworzy globalną sieć kreatywną - dentsu Creative
- 22:49 Pracownicy Apple chcą mieć głos. Założyli pierwszy związek zawodowy w firmie
- 22:49 Ewa Grzech na czele nowego działu komunikacji Avon Polska
- 22:49 TikTok nieszczery w sprawie bezpieczeństwa użytkowników. Dane z USA trafiały do Chin
- 22:49 Rośnie frekwencja w polskich hotelach
- 22:49 Amazon Prime Day po raz pierwszy w Polsce
- 22:50 IV konferencja Media Przyszłości z udziałem szefów europejskich agencji prasowych
- 22:50 Nestle przesunęło przetarg mediowy na przyszły rok
- 22:50 Dawid Jarecki commercial directorem w Euvic Media
- 22:50 Nowy dziennikarz w Gazecie Wyborczej”. Przeszedł z „Wprost”
- 22:51 Informacje i publicystyka: WP.pl przed Onetem, witryny Radia ZET i RMF FM najmocniej w dół
- 22:51 Marketerzy będą zwiększać w tym roku wydatki na influencer marketing
- 22:51 Trzecia część „365 dni” w wakacje. Netflix podał datę premiery
- 22:52 Canal+ Polska szykuje „Strange Angels”, trzeci sezon „Belfra” i serial razem z Polsatem
- 22:52 Brasil, Red8 i 2012 Agency walczą o obsługę reklamową Link4
- 22:52 Canal+ zamknął kanał telewizyjny o piłce nożnej
- 22:53 Zmarł lektor TVP i aktor Krzysztof Żurek
- 22:54 Rusza 51. edycja „Lata z Radiem”. Wśród prowadzących – Maciej Kurzajewski
- 22:54 Kielecka ekipa Radia Rekord w ten weekend wita się z mieszkańcami. Znamy nazwiska dziennikarzy
- 22:55 „Nowa Gazeta Biłgorajska” sprzedana. Właścicielem – Grupa Wydawnicza Wspólnota
- 22:56 Polska wdraża unijną dyrektywę o prawie autorskim, którą bezskutecznie zaskarżyła do TSUE. Jest projekt nowelizacji
- 22:56 15 dodatkowych stacji TVP na satelicie? Kurski chce zmian w przepisach
- 22:57 Dziennikarze francuskiej telewizji przypadkiem zdradzili Rosjanom pozycje ukraińskiego batalionu
- 22:58 RMF FM i RMF24 rezygnują z dodatkowych wydań "Faktów"
- 22:58 Straż Marszałkowska odgrodziła premiera od dziennikarzy, przepuszczono tylko TVP Info
- 22:59 Tomasz Żąda kolejną osobą, która straciła audycje w Trójce
- 22:59 952 tys. widzów „Skazanej”, TVN wiceliderem
- 23:05 W Polsacie będzie nowy talent-show „Starstruck”, zastąpi „Twoja twarz brzmi znajomo”
- 23:11 Zarobki w public relations 15 proc. w górę. 23 tys. zł dla CEO, 15 tys. zł dla dyrektora
- 23:22 Emitel potroił zysk. 208 mln zł od TVP i Cyfrowego Polsatu, nowe umowy z Polskim Radiem
- 23:50 Gong ze Złotym Lwem w Cannes za kampanię dla Netflixa, Publicis i VML&R z brązami
- 23:55 Festiwal w Opolu zyskał 450 tys. widzów. „Tych lat nie odda nikt” hitem